min bb60standard nektet plutselig en dag å koke opp vannet,det tok 2.5 time ifra 67 grader til oppkok...samt at det var veldig vanskelig å holde stabil temp på mesken.så jeg tok kontakt for å sende den inn.
de sendte meg returlapp og da var det bare for meg å pakke sammen og sende inn.
sendte da inn samme dag og fulgte spent med på sendingen som etterhvert kom til grimstad.fulgte deretter med på at den aldri ble hentet ut ! det gikk ti dager,men ingenting skjedde fortsatt.da tok jeg kontakt og fikk beskjed om at de var på veg ned å hente den samme dag.
men ingenting skjedde med sporingen....tok etter tre dager igjen kontakt,og fikk da beskjed om at wickstrøm personlig skulle kjøre ned og hente den !!!! noe som ikke skjedde denne lørdagen da dette var på fredag !!!! men på mandag skjedde det noe ! DEN BLE HENTET UT !!!!
gikk to dager da jeg fikk beskjed om at den var returnert og de hadde byttet styringskort og termostat.
den kom til trondheim på torsdag,men ettersom det var helligdag hos posten ble den ikke videresendt til fannrem før på mandag !!!!
ting tar fryktelig med tid !!!!
ikke ølbrygging sin skyld det da
jeg får no omsider iallefall bryggeren min tilbake igjen !
men hva får jeg ????? JO en brygger jeg ikke har sett før !!!! i en annen eske enn den jeg hadde sendt inn.
den hadde også masse bulker og et belegg som var brent fast i bunnen !! noe som ikke var på min dajeg vasket og rengjorde den veldig bra før jeg sendte den inn !!!
nå ble jeg veldig forbanna og tok kontakt igjen,men det tar jo som vanlig veldig med tid før han svarer.
etter mye om og men kommer han med et tilbud dær han vil gi meg en reparert bb60 automatic uten silkar isteden.
noe jeg er veldig skjeptisk til.
jeg skrev at jeg ville ha en bb30 automatic helt ny som plaster på såret ! men nå svarer de ikke mere !
synes folket at dette er et urimelig krav av meg ???
jeg er nå på randen til å anmelde ølbrygging for svindel pga dette.
står jo hær uten brygger nå.og det er ikke mere enn ca et år siden denne ble kjøpt ny
arnt roger