svampbit, salt og glansmiddel.. så mange spennende aspekter rundt en oppvaskmaskin jeg aldri har tenkt på før!
Den kjørte en flaskevask nå i natt uten å skru seg av, takket være at den fikk glansmiddel tror jeg. Det resirk symbolet som ligner på S lyser fortsatt rødt. Kan tenkes det er en knotete skrevet S for Salt, eller som TazzaT skriver.. noe greier med aquastop. Den lå jo igjen en dam på ca 5L baki bilen når jeg lempet den ut husker jeg..
Håper den nå fungerer, til tross for ett rødt lys. Kan leve med det!
Litt om Ben's.. første vask ble perfekt rene flasker. Men på den i natt var det flere som hadde guffe liggende rundt halsen på flaskene og på pinnene til flaskestativet. Guffa er nok mugg, kanskje en og annen posjonssnus. Flaskene hadde stått siden september, og var ikke skylt. Når det tetter seg rundt pinnen som går inn i flaska, vil jeg tro man mister spyleeffekten helt. Oppnår bare en plaskedam inni der.. Så, flaskene må skylles. Da ser Ben's flaskevasker ut til å fungere fint. Men uten en kortvokst med dykkebriller eller ett vanntett kamera, er det vanskelig å vite hvor godt det spyles i bunnen av flaskene. For mye vann inn, kan jo føre til at de bare fylles. Den "perfekte" flaskevaskemaskin, burde vel gi kortvarige spruter med varmt vann.