Tråden til Torga om "Hva slags øl har du i hånden nå?" på Pratehjørnet er jo i stor grad en slik tråd hvor folk viser bilder av sitt øl. Denne tråden bidrar vel bare sånn sett til å rote det litt til på forumet!
Nei, det er jo enorme mengder kjøpeøl i den andre tråden. Det er jo moro med en tråd der man kan se hvordan ølet andre brygger ser ut, og ikke bare hva de tilfeldigvis har lyst til å kringkaste at de drikker akkurat nå
Er det forumoppsettet som gjør at bildene ikke vises? Jeg er lat, vil at bildene skal vises automatisk uten at jeg må inn og trykke på en link for hvert bilde.
Er det forumoppsettet som gjør at bildene ikke vises? Jeg er lat, vil at bildene skal vises automatisk uten at jeg må inn og trykke på en link for hvert bilde.
Første selvbrygget øl, og første innlegg. Single Hop Cascade Gahr edition. Basert på ferdig all-grain sett fra Bryggselv. Brygget på Speidel, 14 dager på gjæring, 8 dager på flaske. Faktisk god
To siste brygg. Porter basert på Barclay Perkins 1821, og Julestout fra olbrygging.no. Var litt spent på Porteren da jeg hadde regnet feil på alfasyreinnhold og fikk en teoretisk IBU på 100 istedet for 70. Men den ble ganske bra.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.