Aldri mer niende april! Like greit å brygge idag.@Einar Michelsen Supert! ...men det er vel en stund siden 9/4, eller?
Det er veldig ok for min del. Det blir kanskje litt kort tid for smaksprøve på B.Ø. festivalen?Jeg hadde mitt «Birger Eriksen moment» først i går (mesking) og kl 05.00 i dag tidlig før jobb (fullføre koking).
21 l. OG 1124. (13-15 %?)
Søker med dette om fornyet tillit.
Enig.Aldri for sent å brygge[emoji1417]
Det blir kanskje litt kort tid for smaksprøve på B.Ø. festivalen?.
Ble det ikke enighet om 9,4%?Jeg har også plottet inn datoen i 2019. Jeg har aldri brygget på en hverdag og arbeidsdag før. Her satser jeg på at meskevannet står klart når jeg kommer hjem fra jobb og at det bare er å dumpe oppi maltet. Med litt effektiv jobbing burde jeg være i seng innen midnatt.
I tiden fram til den datoen har jeg tenkt å forsøke meg på en imp. stout, men ikke over 10%. Den får være forbeholdt Birger.
Krysser fingrene!Regner med at det går akkurat.
Det var ihvertfall et forslag i forbifarten. Vet ikke om det ble formelt vedtatt eller noe slikt.Ble det ikke enighet om 9,4%?
Enig i det.Det var ihvertfall et forslag i forbifarten. Vet ikke om det ble formelt vedtatt eller noe slikt.
Uansett var ikke Birger Eriksen en som kompromisset den natten i 1940. Derfor føles det uansett naturlig å brygge så kraftig som mulig.
Hva? Aldri i verden om jeg kommer til å brygge lettøl 9. April.Jeg har editert åpningsposten og gjort om fra 10% til 9,4%, og fjernet 100 IBU (selv om jeg selv fortsatt vil legge ølet på ca 100 i fremtiden og).
Nei, det er noe der...Hva? Aldri i verden om jeg kommer til å brygge lettøl 9. April.
Sent via Tapatalk
Hva? Aldri i verden om jeg kommer til å brygge lettøl 9. April.
Sent via Tapatalk