Jeg er usikker grunnet slingringsmonnet i maltbase og ibu i oppskriftene. Må tygge på det.
Jeg er med!Jeg er usikker grunnet slingringsmonnet i maltbase og ibu i oppskriftene. Må tygge på det.
Tenker at hvis folk vil bli med men ikke orker hamstre elleve forskjellige maltsorter så må de få lov å brygge en forenklet, f eks uten aroma og hvete, det tipper jeg man vil slite stort med å smake igjen i en triangeltest..Jeg er usikker grunnet slingringsmonnet i maltbase og ibu i oppskriftene. Må tygge på det.
Tenker at hvis folk vil bli med men ikke orker hamstre elleve forskjellige maltsorter så må de få lov å brygge en forenklet, f eks uten aroma og hvete, det tipper jeg man vil slite stort med å smake igjen i en triangeltest..
Forhåpentligvis så er jeg også med! Det blir kveldsbrygging, men det gjør ingenting.Kan vi ta et foreløpig rop på hvem som er med i år?
Jeg er med.
Kanskje det tels hvis du mesker den 8. og lar den koke til du kommer hjem den 10.?Som gammel kystvernartillerist skulle jeg selvsagt vært med og hyllet Birger. Jeg tjenestegjorde på fortet lenger ute i fjorden som slapp Blücher forbi uten motstand (Bolærne), nok en grunn til å hylle Oscarsborg og Birger som skjønte hva som var på gang.
Men den 9. sitter jeg på fly hele dagen, det må vel regnes som gyldig fravær? Får sende en permisjonssøknad til kommandør @Miguel og håpe på det beste. Kommer sterkere tilbake neste år.
Med tre ukers kok skulle du ihvertfall ha kontroll på kravet til OG. Og antakelig bitterhet.Problemet er at jeg kommer ikke hjem den 10., jeg lander i Sydney. Må i tilfelle la det koke i tre uker til jeg er hjemme igjen.
Eneste muligheten jeg ser er at jeg har fire timer på flyplassen i Doha, men tror det blir litt stress å presse inn brygginga der