Huff huff @Amarillo, det heter da ikke Kystvernartillerist! Det heter Kystartillerist!
Er det gjenbruk av tråd som gjelder, eller kjøres det ny tråd for rep-øvelse i 2019?
Vis vedlegget 40132
Bruker dere noe vannjustering på denne?
Det går så bra så. Prosjektet leve i beste velgående. Jeg må nok meske på mandag og koke på tirsdag. Visst fanden skal der bobles i gjærlås. Tenker jeg kjører samme gjær som i fjor, altså irish ale wlp004.Har brukt ingenting, og brukt noe kalsium.
Men, pga treghet i alt, så fikk jeg ikke lagt inn bestilling før i dag hos BS, og etter det Sveen fortalte meg på chatten, så er BS notorisk trege til å sende ut greier, så ser ikke ut til at det blir noe brygging på selve dagen for meg i år. Må si jeg er minst like skuffet som kapteinen på Blucher.
Det går så bra så. Prosjektet leve i beste velgående. Jeg må nok meske på mandag og koke på tirsdag. Visst fanden skal der bobles i gjærlås. Tenker jeg kjører samme gjær som i fjor, altså irish ale wlp004.
Kvern litt grillkull for å få fargen da?Har brukt ingenting, og brukt noe kalsium.
Men, pga treghet i alt, så fikk jeg ikke lagt inn bestilling før i dag hos BS, og etter det Sveen fortalte meg på chatten, så er BS notorisk trege til å sende ut greier, så ser ikke ut til at det blir noe brygging på selve dagen for meg i år. Må si jeg er minst like skuffet som kapteinen på Blucher.
Har brukt ingenting, og brukt noe kalsium.