Bjorleik 2013 - Flaskekonkurransen

Håper flere har tenkt å sende/levere inn flasker. Foreløpig har vi hele tre bidrag...
 
Gahr skrev:
Håper flere har tenkt å sende/levere inn flasker. Foreløpig har vi hele tre bidrag...

Kommer, kommer, skal bare bli litt mer karbonert, samt gå gjennom selvkritisk prøvesmaking før den blir sendt inn.
 
Bidrag kommer. Håper jeg.
Fyrer opp på badet for å få karbonert ferdig.
Frist lørdag hos Vestbrygg?


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
 
For en som ikke har vært med før, går det å si noen ord om PF(Publikums Favoritt) hvordan det virker, og hva det innebærer? Kanskje det står en plass som jeg ikke har fått med meg?

Noen som kan tipse om rimelig, ok overnatting...?
 
Du tar med øl, registreres som deltaker, folk smaker ølet ditt, og til slutt stemmer alle på favorittølene sine. Vinneren får premie. Plain, simple and særdeles uhøytidelig. I fjor hadde (som det har blitt sagt) folk typisk med øl tilsvarende 1/2-1 corneliusfat (flasker er også helt ok!).
 
Må publikumsfavorittølet allerede være med i konkurransen, eller kan man her ta med et som ikke rekker å bli ferdig til innleveringsfristen?
 
TerjeR skrev:
Gahr skrev:
Håper flere har tenkt å sende/levere inn flasker. Foreløpig har vi hele tre bidrag...
Då er mitt bidrag levert inn så då er fjerdeplassen sikra :)

Jeg har også meldt meg på, og går for en solid femteplass. ;D
Men, som et apropos til alle som har hatt lyst til å brygge/melde seg på, så er det ingen grunn til å nøle neste gang sjansen byr seg. Man får real tilbakemelding via dommerskjemaer og får da muligheten til å justere egne bryggerutiner på en fornuftig måte.
Det viktigste er ikke å vinne, men å delta for å lære :)
 
To av oss brygget øl til konkurransen, men vi så ikke den meldingen om regler, og ingen av oss tappet nok bjørnunger :( alle 33cl longnecks bortsett fra 2/3. Neste år, er vi med! kanskje. Mer øl til oss uansett :p
 
Ser ut til å bli problematisk å få levert inn konkurransebrygget til Vestbrygg i helgen. De har noe sykdomsforfall.
Er det muligheter for å utsette innleveringen til tirsdag?
 
Tilbake
Topp