Ja
Jeg hadde kontakt med forhandler og han sa han hadde sendt mail til produsent for å høre om hvordan de gjør det og i tillegg spørre om han fikk dele med meg hvem det er som produserer Brewly, det har vært stille en stund fra forhandler, desverre.
En ting er i alle fall sikkert og det er at det som er i Fermentis sine 34/70 pakker og det som er i Brewly sine 34/70 pakker er 2 verdener fra hverandre. Både utseende, lukt og ikke minst oppførsel er så ulike at jeg nesten ser på Fermentis sin 34/70 som en ale gjær på dette tidspunktet.
Det var også mye av grunnen til at jeg startet denne tråden, jeg er utrolig spent på å se om andre vil få samme erfaring med denne gjæra som jeg har. Og jeg vil tro at noen vil rehydrere, noen vil oksygenere, noen pitcher mye og noen gjærer på 14 og jeg er veldig spent på å se hva de forskjellige brukerne her inne blir å dele etterhvert som de brygger med den.
Og joda, den har sikkert fått en matpakke denne gjæra også, men sånn som jeg ser det så gjør det jo ingenting at lagerene av lipider og steroler er fulle selv etter at celledeling er over, og selvfølgelig det faktumet at mine erfaringer med nettopp denne gjæra, sier at O2 før pitch gjør en forskjell