Ikke konto (ennå). Frakten kommer fra Terms:Har du konto der og er du innlogget
Norway:
Tracked shipping with UPS costs from 149 NOK depending on order size/weight. MVA and customs fees (Toll) are included in the prices.
Ikke konto (ennå). Frakten kommer fra Terms:Har du konto der og er du innlogget
Skjønner, men da tror jeg pinadø jeg bestiller 42 pakker i morra, ser jo at Diamond murstein var over dobbelt så dyr som US-05, så da var det knappe 30 kroners forskjell, og fermentis sin vil jeg rett å slett ikke bruke, glad du sjekket Brewly igjenIkke konto (ennå). Frakten kommer fra Terms:
Norway:
Tracked shipping with UPS costs from 149 NOK depending on order size/weight. MVA and customs fees (Toll) are included in the prices.
Jeg trenger ikke 42, men skulle gjerne ha 10 om jeg kan være med på ordren. Har gode erfaringer med Brewly.a tror jeg pinadø jeg bestiller 42 pakker i morra,
Null problemJeg trenger ikke 42, men skulle gjerne ha 10 om jeg kan være med på ordren. Har gode erfaringer med Brewly.
Jeg kjørte en fellesbestilling i fjor. Fikk da en spesialpris når jeg sendte epost, kriteriet var minst 100 pakker. Tror prisen var rundt 20,- stk.Skjønner, men da tror jeg pinadø jeg bestiller 42 pakker i morra, ser jo at Diamond murstein var over dobbelt så dyr som US-05, så da var det knappe 30 kroners forskjell, og fermentis sin vil jeg rett å slett ikke bruke, glad du sjekket Brewly igjen
Ja husker det, var ett flott initiativJeg kjørte en fellesbestilling i fjor. Fikk da en spesialpris når jeg sendte epost, kriteriet var minst 100 pakker. Tror prisen var rundt 20,- stk.
Det fikser viJeg blir også gjerne med på ordren med 10 stk
Da slenger jeg meg med, 40 pakker til megDet fikser vi
Har notert det, så lenge jeg venter på svar fra hjemmebryggeriet er det mulig å kaste seg påJeg tar gjerne 10 pakker hvis det er mulighet for det.
Neida ikke for sent, de har nok dratt for dagen så ingenting blir sendt i dag, så bestiller ikke før i morraFor sent ute? Hvis ikke, 10 stykk.