Brewly W-34/70

Ikke konto (ennå). Frakten kommer fra Terms:

Norway:
Tracked shipping with UPS costs from 149 NOK depending on order size/weight. MVA and customs fees (Toll) are included in the prices.
Skjønner, men da tror jeg pinadø jeg bestiller 42 pakker i morra, ser jo at Diamond murstein var over dobbelt så dyr som US-05, så da var det knappe 30 kroners forskjell, og fermentis sin vil jeg rett å slett ikke bruke, glad du sjekket Brewly igjen :)
 
Skjønner, men da tror jeg pinadø jeg bestiller 42 pakker i morra, ser jo at Diamond murstein var over dobbelt så dyr som US-05, så da var det knappe 30 kroners forskjell, og fermentis sin vil jeg rett å slett ikke bruke, glad du sjekket Brewly igjen :)
Jeg kjørte en fellesbestilling i fjor. Fikk da en spesialpris når jeg sendte epost, kriteriet var minst 100 pakker. Tror prisen var rundt 20,- stk.
 
Jeg har for mye gjær allerede, slik at jeg står over denne gangen.

Nå må @Kloakk selv si noe om hva som er aktuelt, men Brewly sin English Ale (Whitbread) har også fått positiv tilbakemelding fra han her:

Slik at dersom noen bruker S-04 kan denne være et rimelig alternativ. Les forøvrig tråden for erfaring jeg vet ikke mer enn det som står der :) . Me dette er nok til at jeg hadde tatt sjansen på denne selv om jeg trengte gjær.
 
Tilbake
Topp