Lekte litt med spørringen som ligger i regnearket (under Timepoint header) og la inn fahrenheit til celsius formelenHvordan fikset du temp i celsius?
Skal se om jeg får flyttet det over i scriptet i stedet når jeg får tid.
Lekte litt med spørringen som ligger i regnearket (under Timepoint header) og la inn fahrenheit til celsius formelenHvordan fikset du temp i celsius?
Mener det ble ca 1500 alt inkludert.Har også bestilt meg et eksemplar. Dette må prøves ut. Hvordan var tollbehandlingen av den? Pris?
Ble noe i den duren ja. Vi var 3 stk som bestilte sammen - ble litt mindre daMener det ble ca 1500 alt inkludert.
Ikke bli overrasket hvis du får faktura i posten...Hei
Min kom uten tollbehandling av alle ting. Men, det jeg lurer på hvordan jeg får satt opp paring med cloud. Får ikke opp de valgene de poster i instruksjonene. Jeg bruker android og lurer på om demoen bruker ios??
Ikke bli overrasket hvis du får faktura i posten...
Når du trykker på tannhjulet i øverste venstre hjørne: Får du ikke opp Cloud settings som et valg da?
Ah. Du har gått inn på Tools->Script Editor? Når du har åpnet denne skal du finne resten under "Run".Sant nok, men da bruker sporingen å informere om at den har blitt importbehandlet på et tidspunkt er min erfaring
Jeg får opp den i appen, det jeg ikke forstår er Google sheets delen. Får ikke opp verktøy linjen som jeg må ha for å kjøre script
Prøvd å følge denne slavisk?
http://brewometer.net/blogs/news/112916996-posting-brewometer-data-to-the-cloud-google-sheets
Hva er det du åpner filen i? En app eller nettleser? Ser litt nettbrettete ut... Og så står det "Lesetilgang" - har du kopiert template til din egen Google drive?var planen det, men får ikke opp samme bilde når jeg laster opp den templaten som forklart
// loop through the header columns
for (i in headers){
if (headers[i] == "Timepoint"){ // special case if you include a 'Timestamp' column
row.push(new Date());
}
else if (headers[i] == "Temp"){ // convert from Fahrenheit to Celsius in 'Temp' column
row.push((e.parameter[headers[i]]-32)/1.8);
}
else { // else use header name to get data
row.push(e.parameter[headers[i]]);
}