Bryggertabber

Har dårlig tro på de derre moderne greiene. Alt var mye bedre før...........

... før det blei antent av den gammaldagse kokeplata:rolleyes:?

Induksjon er tingen.

Dagens bryggertabbe: Jeg har sittet og klistret etiketter. NEIPA'en min har jeg døpt "Fruktsalat". I det jeg skal sette den siste flaska tilbake i kassa ser jeg litt ekstra nøye på den, for å nyte den der "endelig ferdig"- følelsen. Og ... faen, ølet heter nå "Fruksalat":confused:.
 
Kommer ikke noen moderne dippedatter inn i huset her. Her skal det kokes i en gammel suppekasserolle (kjøpt av en gudsfryktig gammel dame borti nabolaget) på en steingammel plate.
Ser bort ifra Grainfather connect pumpen da. Og Kina pumpen som sørger for sirkulasjon. Og inkbirden. Og og......
 
... før det blei antent av den gammaldagse kokeplata:rolleyes:?

Induksjon er tingen.

Dagens bryggertabbe: Jeg har sittet og klistret etiketter. NEIPA'en min har jeg døpt "Fruktsalat". I det jeg skal sette den siste flaska tilbake i kassa ser jeg litt ekstra nøye på den, for å nyte den der "endelig ferdig"- følelsen. Og ... faen, ølet heter nå "Fruksalat":confused:.

etter ett par av disse, så ser man sikkert ikke teksten godt nok hehe
 
Dagens bryggertabbe: Jeg har sittet og klistret etiketter. NEIPA'en min har jeg døpt "Fruktsalat". I det jeg skal sette den siste flaska tilbake i kassa ser jeg litt ekstra nøye på den, for å nyte den der "endelig ferdig"- følelsen. Og ... faen, ølet heter nå "Fruksalat":confused:.
Hahaha! Sorry men, hahahaha! :D :D Det var lektoren sin det! :p;) Det der er jo bare så j#$&@g irriterende! Og tenk, det der ser du HVER GANG du tar deg en slik øl ;):cool:
 
... før det blei antent av den gammaldagse kokeplata:rolleyes:?

Induksjon er tingen.

Dagens bryggertabbe: Jeg har sittet og klistret etiketter. NEIPA'en min har jeg døpt "Fruktsalat". I det jeg skal sette den siste flaska tilbake i kassa ser jeg litt ekstra nøye på den, for å nyte den der "endelig ferdig"- følelsen. Og ... faen, ølet heter nå "Fruksalat":confused:.
Jeg hadde faktisk hatt på nye etiketter. :D
 
oj, her har jeg visst gledet mine medmennesker skikkelig gjennom å frukke opp etiketten min- og det er jo bra:p.

Jeg orker ikke lage nye etiketter. Jeg har sletta dem fra PC'en, også. Og jeg klistra etiketter på to andre øl, også - i alt 8 kasser med bjørnunger. Så nei - jeg får bare drikke det opp fort, og det blir nok ikke så vanskelig. Jeg får god hjelp:). Og så blir det sikkert noen nye trykkfeil av det. Og det finnes jo kulepenner. Korrekturlesning hadde vært kjekt :)- men etikettene mine er jo ikke akkurat så designmessig spennende, da - så det er ikke så mye vits i å legge dem ut, sånn sett.

edit: Det er en feil til:confused: - også den ganske god:p.

upload_2018-8-27_20-28-35.png
 
oj, her har jeg visst gledet mine medmennesker skikkelig gjennom å frukke opp etiketten min- og det er jo bra:p.

Jeg orker ikke lage nye etiketter. Jeg har sletta dem fra PC'en, også. Og jeg klistra etiketter på to andre øl, også - i alt 8 kasser med bjørnunger. Så nei - jeg får bare drikke det opp fort, og det blir nok ikke så vanskelig. Jeg får god hjelp:). Og så blir det sikkert noen nye trykkfeil av det. Og det finnes jo kulepenner. Korrekturlesning hadde vært kjekt :)- men etikettene mine er jo ikke akkurat så designmessig spennende, da - så det er ikke så mye vits i å legge dem ut, sånn sett.

edit: Det er en feil til:confused: - også den ganske god:p.

Vis vedlegget 38111
Sant, det burde stått "muzak". :p
 
Småhumoren her er vel at Finn Berger er den mest språkdyktige av oss her inne. Tilbaketrukket Lektor, var det det?

To ting. Bryggeriet heter Weld WerkS, du mangler en "S".

Og dette kan jeg ikke, men bare for å være morsom, jeg lærte på barneskolen at man skal aldri begynne en ny setning med "Og". Kan være at jeg er 0 morsom hvis det er feil.
 
Tilbake
Topp