Bryggertabber

Tror kanskje fusel finn hadde blitt litt skuffet mtp den sinnsvake temperaturen. Jeg finner ikke spes fusel, noe sikkert, men ikke klassisk fusel. Men det smaker litt odd iallefall. SG er 1.018 men det er tørt og "greit". Smaker mer eller mindre som en annen gjæring med denne gjæren.
 
Kan være en Netthandel brygger. Stilles temp i 5 ℃ steg?

Mulig det Kjøpte den av en kjenning som påstår at den var kjøpt på ølbrygging.no i 2015.Det stemmer godt at den stilles opp i 5 graders steg. Og den eneste merkeantydning på den er AD - A3.

Edit :Når jeg går inn på Netthandel sin side så ser jeg et bilde av denne men har en mistanke om at min er 1.genersjon av denne .
 
Sist redigert:
Mulig det Kjøpte den av en kjenning som påstår at den var kjøpt på ølbrygging.no i 2015.Det stemmer godt at den stilles opp i 5 graders steg. Og den eneste merkeantydning på den er AD - A3.

Edit :Når jeg går inn på Netthandel sin side så ser jeg et bilde av denne men har en mistanke om at min er 1.genersjon av denne .
1.gen var bare i 5C intervaller ja, så det kan stemme greit.
 
Det er jo en tekoker hvor noen har klemt nedi en rist/rør, og kalt det for ølbrygger..
Jeg brygget på en kompaktbrygger når jeg startet (BB30). Mange her på forumet bruker disse, og lager meget godt øl. Synes du var usedvanlig skarp i kanten her :)
 
Tilbake
Topp