Først og fremst. Takk for tilbakemeldinger. Mye bra og ta av her
Tilbakemelding på punktene dine:
1. Jeg klarer ikke å gjenskape denne. Jeg har prøvd følgende: trykk på Add brew, velg en oppskrift, trykk på Start new brew. Feilmelding kommer opp, skriver så inn et navn og trykk på Start new brew. Da blir brygget laget. Trykker så på Recipes og er på fanen My recipes. Har prøvd både å ha en oppskrift oppe, og åpne en ny, men får ikke opp denne feilmeldingen der. Er det noen steg jeg har glemt for å få denne feilen opp? Hvilken nettleser er det du bruker? Det kan være noe som skjer i en nettleser og ikke andre.
2. Dette stemmer. Vannmengden som benyttes for å øke temperaturen regnes ikke med i totalvolumet, noe som blir feil. Jeg kommer til å endre dette ved å legge inn et valg på utstyrsprofilen med hvordan man øker temperaturen mellom meskesteg, og hvis man der velger å tilføre kokende vann, så må jeg justere Sparge volume. Og velger man å øke temperaturen via varmekilde, så blir det som i dag bortsett fra at teksten på steget blir endret. Høres det fornuftig ut?
i) Man har vel ikke brukt for dette på oppskriften før man har opprettet brygget? Når man lager en ny oppskrift så er det jo ikke spesielt viktig hvor stort Sparge volume skal være før man faktisk skal brygge. Inne på brygget under Summary så ser du alle disse volumene. Burde det ikke holde å ha det der?
ii) Meget bra forslag. Og det gjør også at man ikke sliter hvis man ombestemmer seg, og vil ha tilbake de globale. Men da er spørsmålet: hvis dette skal filtreres i tabellene, så vil man jo fortsatt (i utgangspunktet) få opp disse når man søker opp ingredienser til en oppskrift f.eks. som kanskje ikke er det som man ønsker. En mulighet er jo at man legger disse valgene på profilen, og bruker de gjennom hele applikasjonen. Bra forslag, og kommer garantert til å bli implementert i en eller annen form