Bygger bryggeri

tverra skrev:
Bare lurte. Børge nevnte at du brukte å være der. Er rørlegger på bygget jeg.

Artig. Det har blitt noen dager og kvelder ja. Har vært et travelt halvår, så det har kanskje blitt litt mindre enn planlagt :)
 
:skitbra: du kommer ikke til å angre på den hobbyen. Og så starter du med top notch fasiliteter også ;)
 
Mangler bare selve speidelen nå og den skal være rett rundt hjørnet. Spørs om det ikke blir en bryggerunde i garasjen siden det ennå er 3-4 uker til bryggerommet er ferdig.
 

Vedlegg

  • bilde9.JPG
    bilde9.JPG
    625,2 KB · Sett: 892
Tid for oppdatering. Nå er det like før det er klart for første brygg. Satser på førstkommende helg :)
 

Vedlegg

  • bilde 12.JPG
    bilde 12.JPG
    512,7 KB · Sett: 957
  • bilde 11.JPG
    bilde 11.JPG
    468,5 KB · Sett: 965
  • bilde 10.JPG
    bilde 10.JPG
    491,9 KB · Sett: 972
Da gledes det til morgendagen og mitt aller første brygg. Ting er så og si ferdig. Mangler noen fronter på innredningen som ikea sliter med å produsere.Mangler hatt fra speidel som de tydeligvis sliter med å produsere,siden det nå er to måneder siden jeg bestillte. Og så mangler jeg en vask fra intra som også de sliter med å få laget :(
Uansett så blir det brygging i morgen tidlig. Har råvarer til porter,belgisk wit og en cream ale :)
Får håpe det blir godt øl :)
 

Vedlegg

  • bilde 13.JPG
    bilde 13.JPG
    531,2 KB · Sett: 1.069
  • bilde 14.JPG
    bilde 14.JPG
    500,5 KB · Sett: 1.044
Det ser knall bra ut :skitbra: :skitbra:
Håper produksjonen din blir bedre enn hos Ikea, Speidel og Intra :angel: :angel: :ilike:
 
Ikea og intra har levert og bryggerommet er helt ferdig :)
 

Vedlegg

  • bilde 15.JPG
    bilde 15.JPG
    498,6 KB · Sett: 908
  • bilde 16.JPG
    bilde 16.JPG
    470,5 KB · Sett: 910
Nydelig og praktisk bryggeri. Ser ut som du har dimensjonert for veldig god kapasitet på vask av humleposer :)
 
Hei, tar opp igjen denne flotte tråden. Holder på tiden på med å planlegge innredning av nytt bryggerom.. Kan jeg spørre om høyden på det benkeskapet du bruker under selve speidelen? Er det et IKEA-produkt også?
 
Sist redigert:
Tilbake
Topp