Mangler bare selve speidelen nå og den skal være rett rundt hjørnet. Spørs om det ikke blir en bryggerunde i garasjen siden det ennå er 3-4 uker til bryggerommet er ferdig.
Da gledes det til morgendagen og mitt aller første brygg. Ting er så og si ferdig. Mangler noen fronter på innredningen som ikea sliter med å produsere.Mangler hatt fra speidel som de tydeligvis sliter med å produsere,siden det nå er to måneder siden jeg bestillte. Og så mangler jeg en vask fra intra som også de sliter med å få laget
Uansett så blir det brygging i morgen tidlig. Har råvarer til porter,belgisk wit og en cream ale
Får håpe det blir godt øl
Hei, tar opp igjen denne flotte tråden. Holder på tiden på med å planlegge innredning av nytt bryggerom.. Kan jeg spørre om høyden på det benkeskapet du bruker under selve speidelen? Er det et IKEA-produkt også?
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.