Hvordan ser folket på en Speidel 50Lpluss mot en Camurri CB50 Maxi?
Blir bryggedagen mer tungvin med en Camurri?
Takker for alle svar
Blir bryggedagen mer tungvin med en Camurri?
Takker for alle svar
Fordi?Jeg ville helt klart ha vurdert norske Brewtools hvis jeg skulle kjøpt brygger med meskekar i dag...
https://www.brewtools.no/no/
På Speidel? Eller?Wifi og Blutooth er ikke aktivert så foreløpig er det en kjele med et varmelement og pumpe. Ikke mulighet til å programmere noe som helst.
Italiensk vs. tysk, do the math...
Jeg har nå fått B40. Det er som det blir skrevet her at ikke all programvare er påSjekket pris hos bryggselv nå og brewtools 40 er 1.000 kroner dyrere enn Speidel 20. Brewtools 80 er 500 kroner billigere enn Speidel 50. Så vi kan vel si at pris er i samme leia og høy for begge. Nå trenger vi å få høre masse brukererfaringer fra dem som har fått brewtools!
Det skal jeg, takk!Lykke til med Camurrien da, Svend Morten! Håper du legger ut erfaringer etterhvert som du blir kjent med maskinen.
Kan jeg spør hva som var avgjørende for å ta valget? Når CB100 kan forhåndsbestilles til en rimeligere pris, og hva gjorde at du valgte denne i stedet for B80 pro?Det skal jeg, takk!
Jeg fikk 50Maxien til samme prisen som standard 50.Kan jeg spør hva som var avgjørende for å ta valget? Når CB100 kan forhåndsbestilles til en rimeligere pris, og hva gjorde at du valgte denne i stedet for B80 pro?
Har sett på B40'n og synes det var et uforholdsmessig lite meskekar, og siden varmeelementene slynger seg opp-og-ned rundt kanten i bunnen er silbunn utelukket.Jeg har nå fått B40. Det er som det blir skrevet her at ikke all programvare er på
plass. Men det er en kjekk maskin å brygge på. Og en utrolig fleksibilitet. De som ønsker kan gå inn på facebook siden: vi som brygger med Brewtools å lese om hvordan folk setter opp utstyret. Mye intresant lesning. Ellers er produsenten kjapp med svar og det kommer mye kjekt fremover av løsninger i softvare.