Da har man hatt media på besøk...

Tenkte å brygge på onsdag f.k. Kanskje jeg får anledning til å ta noen videosnutter. Time will show  :) 
 
Den videoen slutta veldig brått, blei dem bare lei og gikk mitt under forklaringa di? :) Håper du får tid og ta noen bilder/film og som utflytta Tromsøværing synes jeg det er på tide at noen gir Mac litt bank.
 
Da har man fått respons :) Kanskje ikke akkurat det vi forventa. All PR er god PR.
 

Vedlegg

  • tolla.jpg
    tolla.jpg
    881,2 KB · Sett: 764
Sant nok. Men regner med å komme unna denne. Vi brygger til eget konsum enn så lenge. Så får vi heller bruke pol-utvalget når vi skal presentere øl typene vi "kan" lage. 
 
Flott filmsnutt og morosam gjeng ja! Hvis du får tid til ein oppfølger hadde det vert kjekt, med nok film i kameraet og kansje litt forklaringer, spesielt rundt mesking og skylling. 
 
Jeg er imponert. Både av bryggeopplegget, bryggekompisene dine OG "Fastsettelses- og kontrollavdelingen". Utrolig at de er så kjappe!
Det står noen flasker Garasje-IPA her, Rune, fra brygginga i mai...er du på jobb denne uka?
 
Er mildt sagt sjokkert over "storebror". Såvidt jeg vet er fremdeles ikke hjemmebrygging av øl ulovlig. Uansett om du er 1 eller 15 mann. 
 
frode_skarstein skrev:
Jeg er imponert. Både av bryggeopplegget, bryggekompisene dine OG "Fastsettelses- og kontrollavdelingen". Utrolig at de er så kjappe!
Det står noen flasker Garasje-IPA her, Rune, fra brygginga i mai...er du på jobb denne uka?
På jobb denne uka ja.
 
Jeg må ærlig innrømme at det begynte å rykke litt i lilletåa da jeg så bryggeriet deres. Det må vel være min perfekte våte drøm på alle måter.
"En dag" - (drømme-seg-vekk)

Håper du/dere kan legge ut flere video der dere brygger ulike typer øl. -ala brewing tv stil.
:biersmile:
 
Sendt et hyggelig brev til dem, innen fristen, der jeg forklarte at vi i øyeblikket brygger til eget bruk, men og at vi ser frem til den dagen vi kan gjøre bryggingen til et levebrød.
Ingenting hørt fra kontrollavdelingen siden...
Så jeg tolker det dithen av vi er kontrollert og fritatt for avgifter :)
 
Tilbake
Topp