Amarillo
Norbrygg-medlem
Burde ikke han stå i frontlinjen?
Hehe, godt poeng
Burde ikke han stå i frontlinjen?
De konglene så veldig bra ut! Mine Cascade har ikke kommet så langt ennå. Men det varme været hjelper godt nå.Det er noe litt sånn "Syden møter Kent møter biltema" over verandaen for tida. Jeg liker det.
Vis vedlegget 46989
De er store, men det er ikke så mye gult i dem enda. Litt mer hver dag, da, så det kan nok bli bra.De konglene så veldig bra ut! Mine Cascade har ikke kommet så langt ennå. Men det varme været hjelper godt nå.
Greit når man får egne mestringsopplevelser satt i perspektiv.Vis vedlegget 47002 Cascaden henger etter i år, men Fuggles ser ut til å trives. Vurderer å plukke humle i morgen
Jeg har tydeligvis litt for korte slanger da det skummer for mye, så jeg bestiller like godt ball lock med regulering, men sliter med at ølet siger ned igjen i fatet slik at slangene har en del gass, det fører selvsagt til MYE skum når en starter tappingen.
Vil det fungere med tilbakeslagsventiler, eller vil de lage turbulens og trøbbel?
Står fatet med konstant trykk? Jeg tror det er unormalt at ølet siger tilbake, da tilkoblet slange vil være en del av det lukkede systemet?
Men ikke så mørk som Imperial Stout'enHelge påfyll
Hvis du ser etter, er det ikke vanskelig å se at IPA'n fra Solo er ganske så mørkere en IIPA'n.
Vis vedlegget 47076
Men ikke så mørk som Imperial Stout'en
Så det går nok bra