gustavf skrev:Vi har ikke tid til å brygge med Speidel. Var ikke planen ekstraktbrygg og koke i labbdunk?
gustavf skrev:Dropp filteret.
golo skrev:Jeg vil gjerne være med med bryggelauget. Mandag kl 18 passer dårlig men jeg kan komme i åttetiden hvis dere fortsatt er der. Jeg kan bidra med labutstyr og kjemikunnskaper.
golo skrev:Jeg vil gjerne være med med bryggelauget. Mandag kl 18 passer dårlig men jeg kan komme i åttetiden hvis dere fortsatt er der. Jeg kan bidra med labutstyr og kjemikunnskaper.
eirikhm skrev:Planen er fortsatt å starte 18:00? Hvor lenge blir folk evt? Er usikker på hvor lenge jeg kan være
A.borgen skrev:Jeg skulle virkelig ønske jeg hadde sett denne tråden i går!!
Etter å ikke ha brygget på ni år satte jeg en liten ladning for to uker siden, og i går fikk jeg endelig registrert meg på forumet.
Jeg bor på Torshov, i en leilighet som dessverre ikke rommer så mye jeg skulle ønske, derav ønsket om deltagelse i fellesbryggeri...
Om dere vil ha meg med som medlem i bryggerlauget kan jeg ikke stille med så mye erfaring som dere andre innehar, men jeg har lærevilje, pågangsmot, og verktøysoverflod, ;D
Om det kan friste har jeg en lite brukt gassbrenner (krabbetorturist/pølsesadist) fra Primus som gjerne doneres dersom dere ikke har slått fra dere gassbruk enda.
Mvh
Asle Borgen
nordtvedt skrev:Da er det bare å ta med all den humla du har på torsdagen ;D