Fellesbestilling av corneliusfat?

Knut S

Norbrygg-medlem
For et års tid siden fikk vi bestilt 9-liters corneliusfat som jeg for min del var veldig fornøyd med.

Er det lov å tinge på en ny runde med 19-liters? Vet det var enkelte som spurte om den størrelsen sist.

Kjenner jo ikke til om det var spesielle forhold som gjorde at tilbudet kom, eller hvorvidt prisen kan gjentas, men det er kanskje noen som kan gjøre en henvendelse til Skarland på vegne av foreningen? ....forutsatt at det er flere som kunne tenke seg fat.
 
er interessert i 19l hvis d blir noe av dette :), slutt prisen har jo selvsagt noe å si.. men definitivt med :) ser for meg en 4-5 stk
 
høres flott ut dette, jeg vet ikke hvilken pris det var på fatene sist, men det ble sikkert rimeligere enn å kjøpe enkeltvis.
er innteresert i både 9 og 19 liters fat.
 
Fellesbestilling i Norge er OK det, men jeg må igjen tipse om Thomas Rye på ebay. Kjøpte nettopp 4 fat derfra, de kom på 700 til sammen. JetCarrier skulle ha like mye, men fire 19liters fat til 1500 er OK. Det er riktignok brukte fat, men de virker like fint som nye.
 
jeg kan vere med på hvis prisen blir bra.
jeg kjøpte  4 brukte fat fra chicompany, kom vel på 8-900 kroner med frakt til jetcarrier og så en 700kr frakt hjem til post lokalet.
faten var godt brukt så må nokk kjøpe nye pakninger og poppeter.
får en tak i nye til brukbar pris er det verdt å bruke litt mere penger på det.
 
Har noen brukte fat fra før og de fungerer utmerket.
MEN: Det er sjelden man får fat helt uten lyter, eksempelvis lekke ventiler, lokk m.v. Personlig kjøper jeg alltid ekstra o-ringer til lokk og kulekoblinger, men dette er ikke alltid nok.

9-literne jeg kjøpte sist er veldig bra og kan absolutt anbefales selv om de koster litt mer enn brukte. Prisen vi fikk sist var 615 pr fat, men jeg mistenker det også innbefattet en viss "frivillig" innsats fra Yders. Dersom man skal kjøpe et brukt fat og siden supplere med diverse reservedeler er det ikke mye som skiller her.

......men vi er jo fortsatt avhengig av at noen tar utfordringen videre..... :nosmile:
 
jeg bruker for tiden ringnesfat, men har lyst til å gå over til corneliusfat, føler meg ikke trygg på at fatene blir rene da jeg ikke kan se innsiden.
så hvis det blir noe av så tenker jeg kjøpe 4 stk og! hvis prisen er riktig såklart.. brygging.no selger brukte fat for 499 har jeg lagt merke til, noen som har prøvd slike?
 
Jeg er også interessert!

2-3 stk på 19 liter
1-2 stk på 9 liter


Søk etter diskusjoner om brukte fat. Jeg har hatt 2 av 5 fat som ikke kunne tettes i lokket. Vin og Bar tok dem retur til slutt. De regnet forresten med å slutte å forhandle brukte fat grunnet en del tull med siste levering.
 
Hei

jeg er med på denne bestillingen hvis det blir gjennomført.Kunne tenkt meg 3-4 stk nye ,har ikke fra før
så jeg trenger de komplett med det som trengs.
 
Tilbake
Topp