Sjakkt skrev:Hadde vært positiv til en Wiki styrt med hard hånd av Kim "Mad Bird" Odland og jeg
Men, det kan godt være en eller flere "redaktører" på en wiki, som styrer/katogorieserer informasjon.Wiki er en webbasert programvare som tillater alle brukere av en side til å endre innholdet på siden. Denne endringen utføres ved at siden redigeres i en nettleser. Dette gjør Wiki til er enkel og brukervennlig plattform for samarbeid med tekster og hypertekster.
Håkon skrev:Er det noen fra styret til norbrygg som er interessert i å lage denne som stickie?
Derfor er en wiki så mye bedre i forhold til slik problematikk.gustavf skrev:Håkon skrev:Er det noen fra styret til norbrygg som er interessert i å lage denne som stickie?
Styret i Norbrygg modererer ikke forumet. Det er det moderatorene som gjør. (Sist gang styret gikk inn og ville stoppe en diskusjon, ble jeg kalt alt fra korrupt til dum, så det tror jeg vi holder oss langt unna.)
gustavf skrev:Håkon skrev:Er det noen fra styret til norbrygg som er interessert i å lage denne som stickie?
Styret i Norbrygg modererer ikke forumet. Det er det moderatorene som gjør. (Sist gang styret gikk inn og ville stoppe en diskusjon, ble jeg kalt alt fra korrupt til dum, så det tror jeg vi holder oss langt unna.)
Nei. Igjen dette handler ikke om en wiki men konkrete endringer på forumet.Duckboot skrev:Derfor er en wiki så mye bedre i forhold til slik problematikk.gustavf skrev:Håkon skrev:Er det noen fra styret til norbrygg som er interessert i å lage denne som stickie?
Ihvertfall en wiki med pålogging og endringshistorikk.
Da kan alle som vil diskutere gjøre det på forumet.
Og alle som leter etter informasjon gjøre det i wiki.
Deretter, hvis det er noe som er uklart, så kan man spørre på forumet.
Odland skrev:Bakdelen mer Wiki er jo at man ikke nødvendigvis vet hvem som kommer med infoen. Jeg er iallefall mer positiv til info og tips som kommer fra f.eks. Gahr enn en som har satt "noen brygg og hørt at det det skal gjøres på denne måten".
Si det.. Får Prøve å skremme de frem med referanser til corona og light ølOdland skrev:Hvem er moderatorer egentlig?