Freddys nye bryggehus

I dag ble jeg eier av følgende bryggehus ute på Roaldsøy rett utenfor Stavanger!

Var innom den lokale trelastpusheren i kveld og starter med snekring av et nytt bryggeri morgen tidlig! Synd at det er så lite igjen av ferien.





Legg merke til baren som allerede var der!

 

Vedlegg

  • bryggehus.jpg
    bryggehus.jpg
    28,9 KB · Sett: 2.931
  • 2.etage_sør.jpg
    2.etage_sør.jpg
    78,6 KB · Sett: 2.942
  • 2.etage_nord.jpg
    2.etage_nord.jpg
    77,1 KB · Sett: 2.927
Gratulerer! Kjempekult! Ble veldig missunnelig nå!  :skitbra: :skitbra: :skitbra:

Jeg kommer innom neste gang jeg er på kundebesøk i Stavanger ;D !!
 
Takk, takk!

Velkommen skal du være!

Jeg glemte å legge ved bilde av utsikten ifra bryggehuset!

 

Vedlegg

  • Utsikt.jpg
    Utsikt.jpg
    38,7 KB · Sett: 2.877
Det er litt lavt under taket i underetasjen. Så jeg kommer til å brygge utendørs på bryggen!
Jeg snekrer et stativ med hjul på! Jeg kommer til å legge bilder etterhvert som bryggeriet tar form.
 
Fantastisk! Nydelig atmosfære! Grattulerer så mye!
Her mangler det jo bare et par ekstra barkrakker, åpne kraner og et Irsk liveband i ene hjørnet ;)
 
Kan ikkje gjøra anna en å bukka meg i støvet av misunnelse og gratulere så mykje! Einaste som mangla på utsikta var ei Colin Archer skøyta som ligg og flyte utanfor naustet. Det hadde vert paradis det  ;D
 
Takk, det var et godt forslag Gustav!

Jeg må få brygget noen brygg før jeg inviterer! Ellers er det litt dårlig med toalett-fasiliteter. Men jeg regner med at det er mest menn som har pisset i havet før som stiller opp.

Det blir nok ingen Colin Archer med det første. Men jeg tenker selv å bygge en båt selv med dampmaskin, noe jeg selv anser som veldig stilfullt.
OBS! Ignorer det amerikanske flagget...!
 

Vedlegg

  • dampbåt.jpg
    dampbåt.jpg
    5,7 KB · Sett: 2.827
Freddy skrev:
Det blir nok ingen Colin Archer med det første. Men jeg tenker selv å bygge en båt selv med dampmaskin, noe jeg selv anser som veldig stilfullt.
OBS! Ignorer det amerikanske flagget...!

Hehe, fantastisk! Om du gjør det MÅ du legge ut bilder, eller link til bilder  :) .
 
Flate det blir sykt bra. Litt langt fra Klepp.st til Roaldsøy for å brygge så da må du jo ta fest i lokalet samtidig. Tipper det blir enkelt å få bryggehjelp men en slik plassering.
 
Helsikke Freddy! Du får det til!

Gleder meg stort til å få se stedet med mine egne øyne. Fantastisk plass uansett!
Er det her du vil arragere bryggekvelder? ;)

Gratulerer med Stavangers flotteste bryggelokale  :biersmile:
 
Jeg takker for alle gratulasjoner!

Joda, her blir det nok bryggetreff med tiden ja!
Julenissen kom tidlig iår og var raus! Bare se hva som kom på døren idag tidlig!
 

Vedlegg

  • Blichmann_fermentor.jpg
    Blichmann_fermentor.jpg
    1,1 MB · Sett: 2.637
  • tri-clamps.jpg
    tri-clamps.jpg
    1,9 MB · Sett: 2.613
Trond.A skrev:
Du! :duh: Vunnet på lotto?

Jeg har ikke vunnet i Lotto. Jeg solgte nettopp et firma jeg startet for nesten 4år siden og fikk greit betalt.  :feire:  ;D  ;D

Driver man med bedriftsøkonomiske analyser for alt en foretar seg privat ender man opp med et veldig trist liv.
 
Unnskyld at jeg spør. Men, hvor mye måtte julenissen blø for denne fete tingesten? :)
Gratulere med dødslekkert gjæringskar!
 
Her er hva humle.se tok for herligheten:

Antal Art.nr Produkt                                                                                       Pris/st        Exkl moms
1 8327 Fermenator F3-27 cylindrokonisk jästank, 102 liter                         9120,00           9120,00
1 8342 expansionsmodul för Fermenator F3-27 till F3-42 (27 -> 42 gallons) 5520,00     5520,00
1 8350TC Blow-off-kit till Fermenator med Tri-Clamp-koppling                       1036,00     1036,00
Fraktavgift                                                                                                                               930,36
SUMMA                                                                                                                            SEK 16606,36
 
Tilbake
Topp