Med utgangspunkt i denne meldingen og melding fra @Staro, var de ikke helt fornøyde med den løsningen. Da hjelper man så godt man kan...Fant tilsvarende i plast hos biltema: https://www.biltema.no/bat/vvs/bordgjennomforinger/bordgjennomforing-2000037302
Men ikke helt det jeg leter etter.
Jo, det løser problemet med strømledningen som skal inn i skapet.Enig, jeg ville også ha satset på tilkoblingspunkter, mye mer fleksibelt.
Ser ikke det store behovet for kobling inne i kjøleskapet, men en powerCON skrudd fast utvendig:
Vis vedlegget 38397
Og en som kommer fra STC1000:
Vis vedlegget 38398
Ikke bare praktisk, men det ser jo nice ut også.
Jeg tror egentlig ikke det er noe problem med endret motstand hvis man kjøper koblinger med god kvalitet.
NTC-sensorer selges jo med diverse kontakter og med diverse lengde på kabelen, står ingenting om at det påvirker nøyaktigheten.
Vis vedlegget 38408
Nei, de skal ikke dingle.Skal de tilkoblingspunktene dingle sånn?
Ikke for å være en partypooper. Men jeg mener at dette er et godt eksempel på et tilfelle hvor man ville brukt koblingsboks og tilkoblingspunkt.
Nei, de skal ikke dingle.
Men koblingsboks var kanskje ikke så dumt, kanskje jeg lager et deksel som kan dekke sukkerbiten.
Det ble laget slik fordi jeg hadde en ide som @msevland gadd å hjelpe meg med.Tror ikke det er så dumt. Men spørsmålet mitt gikk mer ut på hvorfor du ikke laget det modulært. Du kunne tatt hele utsiden med en kabel f.eks. Bare pinnet ut en flerleder-kabel til de rette stedene inni en koblingsboks på utsiden, og så ført de gjennom veggen til en ny boks på innsiden hvor du kobler til alt. Da kunne du koblet til/fra ved behov, som hvis en av greiene streiker.