Grainfather connect

Personlig ser jeg ikke helt behovet for denne oppgraderingen. Syns ikke funksjonalitet forsvarer en slik pris. Så jeg beholder min gamle kontroll enhet :cool:
 
Virker som de oppgir prisen uten Mva.

Edit: Ser jeg i noen nettlesere får pris uten Mva., mens i andre får den inkludert Mva.

Sent from my iPad using Tapatalk
 
Sist redigert:
Nei "
Grainfather Connect Kontroll Boks - forhåndsbestilling × 1 kr 1.198,00"
Blir 1198 når du putter den i handlekurven og du skal betale. Lureri av selger.
Nei, det er ikke et lureri. Vi har en feil i visningssystemet i vår E-handel som i noen nettlesere viser feil pris. Derfor skrev vi også kr. 1.198,- i tråden her. Når du legger produktet i handlevognen og går til "utsjekk" oppdateres prisen til riktig pris vi jobber med saken for å få rettet dette.
 
Noen som vet om det vil bli noen andre oppdateringer av Grainfather'ene som leveres med det nye kontrollsystemet eller er de ellers prikk lik gjeldende versjon? Kommer de i salg samtidig?
 
Question about upgradingen The grainfather.

I
Info@grainfather.com
on 05.10.2016 05:05




Evernote
__________________________________
Type your response ABOVE THIS LINE to reply

Subject: Question about upgradingen The grainfather.
OCT 05, 2016 | 04:04PM NZDT
Cjantra Wither replied:
Hi Tor,
So the only difference with the new version of the Grainfather coming out soon is as you say is the new control box and there will be an on and off switch instead of a normal and mash switch as with the new control box you no longer need the mash switch as the control box automatically changes the power for you.
This is not a problem if you get the Grainfather now though as when you do purchase the control box separately you just put the switch on to normal, which is the same as the on switch on the new model.
Kind Regards
Cjantra
 
Tilbake
Topp