Meatpuck skrev:Nå er jo ikke akkurat Waldemars storindustri da...katla skrev:Gahr skrev:StoreMy skrev:Ørnegård skrev:Det er jeg helt enig i. Hvorfor de ikke for lenge siden har gitt en eller annen meritert hjemmebrygger ordentlig utstyr og frie tøyler skjønner jeg ingenting av ....
Det ryktes at de har ansatt en hjemmebryggende lærer i 40-årene og skal gi ham litt friere tøyler enn det som tidligere har vært gitt.
[size=8pt](Om noen skulle bli nervøse: Gahr hevder hardnakket at det ikke er Hansa som er hans nye arbeidsgiver.)[/size]
Hehe. Stemmer det! Jeg ble oppfordret til å søle jobb på Waldemars, men takket nei til det.
Og godt var det. Trur neppe storindustri er rette plassen for kreativitet - då hadde vi sett mykje meir og spennande øl frå både Hansa, Ringnes, Dahls & Co for lenge sidan.
--
Enig med han som sa at kveiteølet etter min smak var meir vellykka enn "IPA".
Han som nettopp er ansatt der nå er en erfaren hjemmebrygger og han har fått frie tøyler kreativt sett....
Vi lever i håpet, men har i bakhodet at økonomer og innkjøpsavdeling ikke er ansatt for å være kreative.