http://m.ebay.com/itm/1-2-NPT-3-Pie...eel-WOG1000-Threaded-/271373106039?nav=SEARCHDet ante meg at var et poeng til med den.
- og det er jo et veldig godt poeng. Men noe sier meg at krana koster omtrent like mye som kjelen?
http://m.ebay.com/itm/1-2-NPT-3-Pie...eel-WOG1000-Threaded-/271373106039?nav=SEARCH
Nå er vår 3/4"
Sent fra min SM-A300FU via Tapatalk
Ja ein plukker den i sine enkelte deler.hey, det var jo ikke galt. Men får du plukket den der helt fra hverandre? Kule og pakninger og det hele?
Nå veit eg ikkje kva type 2 delt krane du har. Men visst det er den eg trur må du skru opp kroppen på den. Dette vil sei det er gjenger på krane ikkje bolter som holder en sammenHva er egentlig forskjellen på todelt og tredelt? Har begge deler og bortsett fra at de tredelte ser litt fetere ut så har jeg ikke merket noen praktisk forskjell.
Og rustfritt mot rustfritt er noke ein ikkje ønsker å skru alt formykje på.Om jeg ikke misforstår, så er det ei viktig greie. Pakningen som kula beveger seg i forhold til, har ikke særlig godt av den skruinga i lengden.
- alt jeg ikke veitOg rustfritt mot rustfritt er noke ein ikkje ønsker å skru alt formykje på.
Sent fra min SM-A300FU via Tapatalk
Hva er prisen på induksjonstopp og induksjonsgryte på 60 liter? Det hørtes litt smådyr ut, men det er nok noe som duger bra! Har du link av det du har sett deg ut?Jeg brygger på 36-literskjelen min og induksjonsplate i stedet, og det fungerer i grunnen like greit. En 60-literskjele og ei induksjonsplate til hadde vært en ideell erstatning.
Hva er prisen på induksjonstopp og induksjonsgryte på 60 liter? Det hørtes litt smådyr ut, men det er nok noe som duger bra! Har du link av det du har sett deg ut?
Eneste minuset jeg ser med en 78 liter er at induksjonsplaten er ment for gryter opp til 50 liter..Uansett hva du gjør, så trenger du to varmekilder. Brygger du små ( <25 liter) batcher, greier det seg med komfyren og en 15-liters (eller så) kjele + en mindre en. Det er det jeg gjør nå. Men jeg vil gjerne ha den fleksibiliteten en større kjele gir, og da er egentlig to store induksjonsplater ideelt, og en 36 liter og en større (78?) topp.
Så lenge du isolerer kjelen og har en dyppvarmer, skal det gå greitEneste minuset jeg ser med en 78 liter er at induksjonsplaten er ment for gryter opp til 50 liter..