Høres ut som kona flytter snart uansett. Men tilbake til spørsmålet.
Det er bare å flytte (karet altså). Har sikkert gjæra i fra seg allerede, så finn en plass med ca lik temperatur. Det du rister opp trenger noen dager å til å bunnfalle. Går nok fint som snus detta får vi håpe. (Alt tatt i betraktning)
En digresjon, men da jeg skulle brygge andre speidelbrygg inne, kom madammen tidligere hjem enn forventet. Så jeg måtte ikke flytte et gjæringskar, men en speidel, i kok, med 23 liter juleøl. Det var litt stress
En digresjon, men da jeg skulle brygge andre speidelbrygg inne, kom madammen tidligere hjem enn forventet. Så jeg måtte ikke flytte et gjæringskar, men en speidel, i kok, med 23 liter juleøl. Det var litt stress
Da sier man: du kom tidlig hjem, jeg er ikke ferdig ennå.
Jeg forstår at min kone er ganske fleksibel og forståelsesfull, for jeg får brygge som jeg vil. Selvsagt må man tilpasse seg litt. Mue siden hun ikke liker vørter/malt lukta, men ellers er hun forståelsesfull og positiv.
Akkurat på konefronten er vel jeg ganske heldig jeg da For det første liker hun godt øllet jeg lager, og for det andre var hun helt klar over at jeg var en pakkeløsning(gubbe+bryggeri) når jeg flyttet inn.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.