Alex
Norbrygg-medlem
Ikke dum ide. 18 liter vann og et par tonic flasker fra sodastream bør vel gjøre susenMed tanke på Gin'en så har du vel tonic på tap også?
Ikke dum ide. 18 liter vann og et par tonic flasker fra sodastream bør vel gjøre susenMed tanke på Gin'en så har du vel tonic på tap også?
Den kan du vente godt og lenge på nå under korona. Tre måneder er det nye tre uker. Kanskje det har blitt bedret nå, men jeg bestilte under kina-lockdown iallefall. Fikk ordrebekreftelse her om dagen på noe jeg bestilte i tidlig mai.Bestilte en magnetrører på eBay for noen uker siden, men klarte å slette e-post
noen som vet hvordan jeg kan spore den uten konto?
Fikk feil kuleventil i går. Bestilte 1/2", fikk 3/8".
Noen som trenger?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Den kan du vente godt og lenge på nå under korona. Tre måneder er det nye tre uker. Kanskje det har blitt bedret nå, men jeg bestilte under kina-lockdown iallefall. Fikk ordrebekreftelse her om dagen på noe jeg bestilte i tidlig mai.
Jeg har en del nye 1/2” female liggende - bor du i Oslo/Lommedalen, og du trenger ventilen nå....bare kom og hent. Nics.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Var forbredt på det ja, men kunne vært artig å sjekke status
Har fått noen få. Funker som det skal.Har noen av dere fått pakker fra ebay hvor moms er betalt,
Dette står det på bestillingen
Total US $24.88
*We remit this VAT payment to the Norwegian government for you. Learn more
View PayPal transaction
lurer på hvordan dette kommer til å gå.
Pakker bestilt for lenge siden som kommer nå i juni er momsfrie men en gang blir det slutt.
Har fått noen få. Funker som det skal.
Jepp, var noe merking + et stempel på pakkene. Ingenting å betale ved levering.det kommer rett hjem da uten noe tull ?
Vær forsiktig med den syrefaste tappestaven.Syrefast tappestav, sendt for 64 dager siden og bestilt 5 dager før det igjen, fra "SHFC Precision Machinery Factory Store" på Aliexpress. Ingen moms.
Vis vedlegget 45673 Vis vedlegget 45674 Vis vedlegget 45675