Hva fikk du i posten i dag?

Fikk den nye kjelen min i dag. Hentet på BryggSelv i Kristiansand, (som forøvrig først hadde rotet den bort) og sendt av @CorgiStyle :)
Tusen takk! En hedersmann!

Da begynner det ting å ta form.
Vis vedlegget 45892

Nå inspirerte du meg til å gjøre noe jeg har fundert på ei stund: Jeg bestilte en 20-liter. Må begynne å brygge mindre batcher, og har savna den størrelsen.
 
e703a75e102d34a85356e6fb5d1c6c06.jpg


CO2 regulatorer - tok lit tid med Ali - 70 dager.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Dette er helt urelatert til brygging. Men jeg fikk denne : Fantastic Gymnastics Spill

Og ja den var til meg (og dama). Alle de timene med FPS-gaming mtp øye-hånd-koordinasjon viser endelig at det har vært verdt det IRL og. Dama synes det er "tull" at jeg spiller, men hun klarer såvidt å få fyren til å snurre rundt stanga, så the joke is on her.
 
Hiwi CO2-regulator for 425-grams AGA kullsyrepatron, samt 3d-printet (tror jeg) oppheng for å feste patronen og regulatoren på flaska.

Meget pratkisk, men hører at det siver ut litt CO2 når jeg skrur den på.... Håper at det bare er fordi jeg ikke har festet på slangeklemmene enda.... Mistenker dog at det kan være vingemutter/nippelkoblingen, men det finner jeg ut i morgen.... :) Dersom det er sistnevnte hører dere snart fra meg i tråden for dumme spørsmål!

61652868519__6298A4D6-5676-4F28-9EC9-4220058F1E5C.JPG
 
Hiwi CO2-regulator for 425-grams AGA kullsyrepatron, samt 3d-printet (tror jeg) oppheng for å feste patronen og regulatoren på flaska.

Meget pratkisk, men hører at det siver ut litt CO2 når jeg skrur den på.... Håper at det bare er fordi jeg ikke har festet på slangeklemmene enda.... Mistenker dog at det kan være vingemutter/nippelkoblingen, men det finner jeg ut i morgen.... :) Dersom det er sistnevnte hører dere snart fra meg i tråden for dumme spørsmål!

Vis vedlegget 46015
Det kan være pakking som gjør det så dra litt til
 
e703a75e102d34a85356e6fb5d1c6c06.jpg


CO2 regulatorer - tok lit tid med Ali - 70 dager.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Enda 13 dager igjen til at mine kommer da altså... Sporingen sier at de har ankommet samme terminal (Sita) 3 ganger de siste tre ukene etter en til til Kasakstan og litt rundtom...
 
Måtte løpe etter postbilen for å få denne kjølespiralen utlevert før jeg kjørte på ferie, dukket endelig opp 90 dager etter bestilling på Aliexpress. Lurer litt på hvor enorme lagrene er der alle disse tingene ligger så lenge o_O
20200717.jpg
 
e1aadfc6f642c1188a076204bc10b9bb.jpg


BrewTech sin whirlpool løsning er helt [emoji107]..... kjøpte denne fra BrewPi, kanskje denne tetter seg ikke.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
e1aadfc6f642c1188a076204bc10b9bb.jpg


BrewTech sin whirlpool løsning er helt [emoji107]..... kjøpte denne fra BrewPi, kanskje denne tetter seg ikke.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hos meg fungerer BrewTech sin løsning supert, hva slags utløp har du på kjelen din?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Hos meg fungerer BrewTech sin løsning supert, hva slags utløp har du på kjelen din?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Standard brewtech pickup som følger med kjele. Den er greit. Whirlpool fitting tetter seg med hummle når jeg øker mengde jeg pumper rund.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Tilbake
Topp