Hva fikk du i posten i dag?

Man kan rett og slett ikke si nok godt om dette forumet og det's medlemmer. Kom forundringspakke i går, men fikk ikke henta før i dag. Man skulle nesten tro @Amarillo visste jeg hadde bodd 15+ år i Finnmark, hadde jo ikke den helt store øl interessen da så hadde ikke dette fra før og dessuten, flere ølglass blir da aldri feil. Mange takk :) Ølet skal få stå noen dager, men kommer tilbake til det.

received_790223528443993.jpeg
 
Ny vask til det nye bryggerommet!

591e8dc627358fceccbe8e7be8c17d66.jpg


Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
 
Jeg fikk pakke i posten i dag. Ei pakke som inneholdt blant anna 2 liter craftsan. Men flaska var det bare 0.5 liter craftsan på. For korken var av...
Oi! Trudde det var påbudt med ekstra sikring (forsegling under korken f.eks) på etsende væsker eller noko i den dur. Korleis gikk det med resten av innholdet då?
 
Oi! Trudde det var påbudt med ekstra sikring (forsegling under korken f.eks) på etsende væsker eller noko i den dur. Korleis gikk det med resten av innholdet då?
Hadde ei 15 liters gjæringsbøtte på ordren, resten av tinga; korker, blåbærpuree, humle, var inni bøtta. Syns synd på de andre som har fått pakker der mine 1.5 liter craftsan har lekket ut over. Leverandør sender ny craftsan kostnadsfritt til meg.
 
Det der er jo faktisk et veldig bra kar til åpen fermentering. Blir kanskje liggende igjen litt etter overføring men. Sånn for å debunke at åpen fermentering i det er en spøk :)
 
De har litt igjen på pakkesiden. Kan ikke skylde alt på transportøren selv om Bring har verdensrekord i kast med tung pakke. Pakkes det slik at den minste dult gir ødelagt innhold, blir det fortsatt en veldig dårlig opplevelse for kunden.
 
De har litt igjen på pakkesiden. Kan ikke skylde alt på transportøren selv om Bring har verdensrekord i kast med tung pakke. Pakkes det slik at den minste dult gir ødelagt innhold, blir det fortsatt en veldig dårlig opplevelse for kunden.
Jeg aner ikke hvordan korka på craftsan flaska var gått av. Men må jo anta den var påskrudd når eska forlot ølbrygging. Kunne nok med fordel ha vært i en zip pose for sikkerhets skyld.
 
Tilbake
Topp