Ser iallefall nøyaktig nok ut men såg veldig liten ut? Får du plass til ett par teskjeer oppi der? Skulle hatt meg ei slik vekt eg ogsåBlir nok mest brukt til det ja
Ser iallefall nøyaktig nok ut men såg veldig liten ut? Får du plass til ett par teskjeer oppi der? Skulle hatt meg ei slik vekt eg ogsåBlir nok mest brukt til det ja
Ny vask til det nye bryggerommet!
Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
Open Fermenter?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Oi! Trudde det var påbudt med ekstra sikring (forsegling under korken f.eks) på etsende væsker eller noko i den dur. Korleis gikk det med resten av innholdet då?Jeg fikk pakke i posten i dag. Ei pakke som inneholdt blant anna 2 liter craftsan. Men flaska var det bare 0.5 liter craftsan på. For korken var av...
Hadde ei 15 liters gjæringsbøtte på ordren, resten av tinga; korker, blåbærpuree, humle, var inni bøtta. Syns synd på de andre som har fått pakker der mine 1.5 liter craftsan har lekket ut over. Leverandør sender ny craftsan kostnadsfritt til meg.Oi! Trudde det var påbudt med ekstra sikring (forsegling under korken f.eks) på etsende væsker eller noko i den dur. Korleis gikk det med resten av innholdet då?
Ny vask til det nye bryggerommet!
Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
Lenke til produsent?Ny vask til det nye bryggerommet!
Cred til Ølbrygging AS - Alltid best på utstyr og ingredienserLeverandør sender ny craftsan kostnadsfritt til meg.
Cred til Ølbrygging AS - Alltid best på utstyr og ingredienser
Fikk leveringsbekreftelse og sporing på ny craftsan i dag.
Jeg aner ikke hvordan korka på craftsan flaska var gått av. Men må jo anta den var påskrudd når eska forlot ølbrygging. Kunne nok med fordel ha vært i en zip pose for sikkerhets skyld.De har litt igjen på pakkesiden. Kan ikke skylde alt på transportøren selv om Bring har verdensrekord i kast med tung pakke. Pakkes det slik at den minste dult gir ødelagt innhold, blir det fortsatt en veldig dårlig opplevelse for kunden.