Hva fikk du i posten i dag?

Fikk feil kuleventil i går. Bestilte 1/2", fikk 3/8".

Noen som trenger?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Bestilte en magnetrører på eBay for noen uker siden, men klarte å slette e-post
noen som vet hvordan jeg kan spore den uten konto?
 
Uten konto? Du må ha en konto for å handle på ebay. Logg inn på ebay, der finner du alle kjøpene dine. Hvis du mangler passordet, så be om nytt passord.
 
Bestilte en magnetrører på eBay for noen uker siden, men klarte å slette e-post
noen som vet hvordan jeg kan spore den uten konto?
Den kan du vente godt og lenge på nå under korona. Tre måneder er det nye tre uker. Kanskje det har blitt bedret nå, men jeg bestilte under kina-lockdown iallefall. Fikk ordrebekreftelse her om dagen på noe jeg bestilte i tidlig mai.
 
Fikk feil kuleventil i går. Bestilte 1/2", fikk 3/8".

Noen som trenger?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg har en del nye 1/2” female liggende - bor du i Oslo/Lommedalen, og du trenger ventilen nå....bare kom og hent. Nics.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Den kan du vente godt og lenge på nå under korona. Tre måneder er det nye tre uker. Kanskje det har blitt bedret nå, men jeg bestilte under kina-lockdown iallefall. Fikk ordrebekreftelse her om dagen på noe jeg bestilte i tidlig mai.

Var forbredt på det ja, men kunne vært artig å sjekke status
 
100mm / 1,0 bar manometer til spunding ventilen min for mer presisjon og lesbarhet i avlesning. Jeg bruker manometer for å se når fermenteringen stopper mot slutten og er sjelden over 0,7-0,8bar uansett

95C548A0-5B89-481D-AAE4-30BD8DCC5CF6.jpeg
 
Var forbredt på det ja, men kunne vært artig å sjekke status

dårlig med sporing, bestilte dette en gang i feb og fikk pakken forleden, sporingen ser slik ut
  • 02 Mar 202005:35

    Planned transportation by airlineShanghai, China

    YANWEN LOGISTICS
    This is the final status. Carrier doesn't provide further tracking updates.
  • 29 Feb 202013:13

    Transport to the country of destination. Transport to Country of DestinationShanghai

    WINIT
  • 29 Feb 202013:13

    China Post Acceptance

    På ebay er gamle bestillinger borte.
 
Har noen av dere fått pakker fra ebay hvor moms er betalt,
Dette står det på bestillingen
Total US $24.88

*We remit this VAT payment to the Norwegian government for you. Learn more
View PayPal transaction

lurer på hvordan dette kommer til å gå.

Pakker bestilt for lenge siden som kommer nå i juni er momsfrie men en gang blir det slutt.
 
Jeg synes det nye systemet med Ebay fungerer veldig bra. Jeg har ingenting imot å betale 25 prosent moms på en vare - så lenge vi er kvitt ekspedisjonsgebyret på 200 kr. Det gjør handelen overkommelig enten man bestiller noe til 10 kr eller 500.
 
Sist redigert:
Syrefast tappestav, sendt for 64 dager siden og bestilt 5 dager før det igjen, fra "SHFC Precision Machinery Factory Store" på Aliexpress. Ingen moms.


upload_2020-6-25_15-35-10.png upload_2020-6-25_15-35-26.png upload_2020-6-25_15-35-35.png
 
Syrefast tappestav, sendt for 64 dager siden og bestilt 5 dager før det igjen, fra "SHFC Precision Machinery Factory Store" på Aliexpress. Ingen moms.


Vis vedlegget 45673 Vis vedlegget 45674 Vis vedlegget 45675
Vær forsiktig med den syrefaste tappestaven.
Den har en tendens til å skli ut til siden i flasken når du tapper og kan føre til en svakhet i flasken.
Jeg har sluttet å bruke den etter at 2 flasker sprakk under karbonering der den hadde blitt brukt.
Tror flere innpå forumet har erfart det samme.
 
Tilbake
Topp