Doserer ikke skyllemiddel da eller?Ok. Ikke i posten. Ble levert på døren. Morsom overraskelse når jeg bladde gjennom programmene.
Doserer ikke skyllemiddel da eller?
Er en slags disk som gjør der automatisk på vaske/skylle greier etter program, hardhet på vann osv. hvem vet hva de gjør, så lenge det står ølprogram på maskinen. [emoji41]
Ok. Ikke i posten. Ble levert på døren. Morsom overraskelse når jeg bladde gjennom programmene.
Er på jakt etter ny oppvaskmaskin. Hvilken model er dette?Ok. Ikke i posten. Ble levert på døren. Morsom overraskelse når jeg bladde gjennom programmene.
MIELE G 7590 SCVI OPPVASKMASKIN - Power.noEr på jakt etter ny oppvaskmaskin. Hvilken model er dette?
Faktisk seriøst ment
Ja det var snasent og veldig stabilt. Superfornøyd og skal bli digg å slippe å holde tanken mens man oksygenererDet var et snedig stativ!
Vill du utdype? Jeg har KCL i korken på pH-meteret mitt, men det er den dårlig løsning.Jeg har "fattigmannsversjonen" av det stativet: De oksygenflaskene passer perfekt i Pringles-boksene.
Edit: Akkurat som et vanlig pH-meter fra Hanna viser seg å passe perfekt i et aspargesglass (jeg kjøpte på Rema 1000), slik at du får en tett beholder og unngår uttørking.
Vill du utdype? Jeg har KCL i korken på pH-meteret mitt, men det er den dårlig løsning.
Fyller du et aspargesglass med masse KCL og bare har meteret nedi, med kork på?
Tøft. Jeg har noe krydderglass som vil gjøre jobben. Men det vil vel fordampe "litt" inni glasset?Nei, jeg fyller kaliumklorid i korken som vanlig, men setter så pH-meteret i glasset og skrur igjen lokket. Da er det fremdeles væske og ikke bare krystaller i korken neste gang jeg skal bruke meteret.
Vis vedlegget 48204
Hva skal du med et pH-meter?Tøft. Jeg har noe krydderglass som vil gjøre jobben. Men det vil vel fordampe "litt" inni glasset?
Jeg har et billig-pH-meter nå men kommer til å gå for et tusenkroners-meter, da er det kjedelig å måtte bytte probe oftere enn nødvendig.
Hva skal du med et pH-meter?