Når begynte du egentlig? Hjemmebrygging var jo ikke lov før 1999. (Og hva er foreldelsesfristen for sånne grove forbrytelser?)
Levert av data supply så jeg nå.Denne er 2 edition. Tror det var på reddit jeg fant den.
Fant denLevert av data supply så jeg nå.
Tror jeg henger den med kortsiden oppover. Lettere å lese navn på humletypene da.Fant den
Hops Chart (2nd Edition)
Data Visualization print charting 90 Varieties of beer brewing hops, comparing the essential oils that impact the flavors and aromas in beer, and the acid content that impacts bitterness. This 2nd Edition design has been painstakingly updated, with fresh data and the addition of over 45 new hop...datasupply.co
eller her, billigere:
5 Gallon Beer Making Kits
We have a variety of 5 gallon beer making kits to choose from! These homebrewing starter kits make the best beer for beginners. With everything you need to get started and a full set of helpful instructions, you cannot go wrong!www.homebrewing.org
Trenger - nei, frister - ja!
Mitt første ekstraktbrygg var i 2000Jeg begynte i hvert fall lenge etter Gahr
Falskbunnen ble kjøpt fra Morebeer i 2008, så vidt jeg har klart å finne ut.
Var ikke det vanligste å bestille fra Petit Agentur den gangen, så pallen kom fra Bergen? Eller var det etter at Vin og Bar hadde begynt? Jeg husker ikke historikken helt her.Mitt første ekstraktbrygg var i 2000
Første allgrain var tidlig i 2009 tror jeg det var, var i allefall den tiden man sambestillte paller fra oslo til Stavanger, og man møtte opp hos han som mottok pallen for å hente bestillingen sin.
Ble faktisk usikker nå, selv.... hadde Bryggselv i tankene, men de ble jo ikke lansert før 2011.... var kanskje Petit Agentur pallen kom fra...Var ikke det vanligste å bestille fra Petit Agentur den gangen, så pallen kom fra Bergen? Eller var det etter at Vin og Bar hadde begynt? Jeg husker ikke historikken helt her.
Cream ale indeed. Klart du fikk flaska i retur, var jo ferdig etikettDa kom det to flasker i posten fra @Kloakk. Den ene en vaniljekokos stout, gleder meg til å sammenligne denne med min egen. Kom faktisk i min egen flaske, og med min egen etikett som var modifisert litt Det vil si det er egentlig @erikraude sin flaske, jeg prøvde å bli kvitt den fordi den er som en gjøkunge i bryggeriet mitt, men jaggu kom den i retur
Den andre er en cream ale tror jeg?
Vis vedlegget 48590
Prøvde min idag, ble mye low fills.. tror den er veldig kresen på karboneringPartner til boksmaskinen, spennende..
Bryggselv med utsalg under Hundvågbroen ved badedammen. Fint øl-strøk for å si det slik. Delte vel mer eller mindre hus med en 1% MC klubb mener jeg å huske. Men vet ikke hvilket år det var, eller når de flyttet.Ble faktisk usikker nå, selv.... hadde Bryggselv i tankene, men de ble jo ikke lansert før 2011.... var kanskje Petit Agentur pallen kom fra...
To små duppeditter som skulle gjøre organisering av livet mitt litt lettere,
men istede for 3/8 -3/16 ble jeg tilsendt 3/8 -3/8, hva skal man med det?
Så får vente litt til
Vis vedlegget 48543