Hva fikk du i posten i dag?

Levert av data supply så jeg nå.
Fant den :)


eller her, billigere:


Trenger - nei, frister - ja!
 
Fant den :)


eller her, billigere:


Trenger - nei, frister - ja!
Tror jeg henger den med kortsiden oppover. Lettere å lese navn på humletypene da.
Var i grunnen ganske fin :))
 
Jeg begynte i hvert fall lenge etter Gahr :)

Falskbunnen ble kjøpt fra Morebeer i 2008, så vidt jeg har klart å finne ut.
Mitt første ekstraktbrygg var i 2000
Første allgrain var tidlig i 2009 tror jeg det var, var i allefall den tiden man sambestillte paller fra oslo til Stavanger, og man møtte opp hos han som mottok pallen for å hente bestillingen sin.
 
Mitt første ekstraktbrygg var i 2000
Første allgrain var tidlig i 2009 tror jeg det var, var i allefall den tiden man sambestillte paller fra oslo til Stavanger, og man møtte opp hos han som mottok pallen for å hente bestillingen sin.
Var ikke det vanligste å bestille fra Petit Agentur den gangen, så pallen kom fra Bergen? Eller var det etter at Vin og Bar hadde begynt? Jeg husker ikke historikken helt her.
 
  • Like
Reaksjoner: JoW
Var ikke det vanligste å bestille fra Petit Agentur den gangen, så pallen kom fra Bergen? Eller var det etter at Vin og Bar hadde begynt? Jeg husker ikke historikken helt her.
Ble faktisk usikker nå, selv.... hadde Bryggselv i tankene, men de ble jo ikke lansert før 2011.... var kanskje Petit Agentur pallen kom fra...
 
Partner til boksmaskinen, spennende..
 

Vedlegg

  • 64528E31-3239-4E53-A694-3F5A5561B137.jpeg
    64528E31-3239-4E53-A694-3F5A5561B137.jpeg
    62,2 KB · Sett: 40
  • Like
Reaksjoner: Mc.
Da kom det to flasker i posten fra @Kloakk. Den ene en vaniljekokos stout, gleder meg til å sammenligne denne med min egen. Kom faktisk i min egen flaske, og med min egen etikett som var modifisert litt :) Det vil si det er egentlig @erikraude sin flaske, jeg prøvde å bli kvitt den fordi den er som en gjøkunge i bryggeriet mitt, men jaggu kom den i retur :p

Den andre er en cream ale tror jeg?

PSX_20201217_220452.jpg
 
Da kom det to flasker i posten fra @Kloakk. Den ene en vaniljekokos stout, gleder meg til å sammenligne denne med min egen. Kom faktisk i min egen flaske, og med min egen etikett som var modifisert litt :) Det vil si det er egentlig @erikraude sin flaske, jeg prøvde å bli kvitt den fordi den er som en gjøkunge i bryggeriet mitt, men jaggu kom den i retur :p

Den andre er en cream ale tror jeg?

Vis vedlegget 48590
Cream ale indeed. Klart du fikk flaska i retur, var jo ferdig etikett:D
 
Ble faktisk usikker nå, selv.... hadde Bryggselv i tankene, men de ble jo ikke lansert før 2011.... var kanskje Petit Agentur pallen kom fra...
Bryggselv med utsalg under Hundvågbroen ved badedammen. Fint øl-strøk for å si det slik. Delte vel mer eller mindre hus med en 1% MC klubb mener jeg å huske. Men vet ikke hvilket år det var, eller når de flyttet.
 
  • Like
Reaksjoner: JoW
To små duppeditter som skulle gjøre organisering av livet mitt litt lettere,
men istede for 3/8 -3/16 ble jeg tilsendt 3/8 -3/8, hva skal man med det? :confused:
Så får vente litt til
Vis vedlegget 48543

Tror du ikke de klarte å sende feil på nytt :eek: Denne gang endte jeg opp med en vanlig 3/8 - 3/16 overgang
Jaja, det viktigste var T-krysset. Ba dem bare kreditere den, blir for dumt å sende fra Trondheim til Oslo på nytt
når jeg kan få tak i på BS
 
Tilbake
Topp