Hva fikk du i posten i dag?

Jeg ville kunne bruke dampkondensator på den store kjelen så i dag kom en 1,5" triclampkobling og et tilpasset hull i posten.

PXL_20220926_095851861.jpg

Vel - en 41 mm hulltaker i hvert fall.

PXL_20220926_095856750.jpg

Jeg har ikke umiddelbart mer bruk for hulltakeren, så om noen trenger en 41mm hulltaker, kan den lånes. - vær bare obs på at den trenger først et 13 mm hull, har 24mm hode og trenger en god porsjon kraft... (jeg brukte en stor rørtang, men det er litt klønete)
Edit: Men i ettertid har jeg kjøpt en 24mm pipe og en solid latmannsarm.
 
Sist redigert:
Jeg ville kunne bruke dampkondensator på den store kjelen så i dag kom en 1,5" triclampkobling og et tilpasset hull i posten.

Vis vedlegget 58681

Vel - en 41 mm hulltaker i hvert fall.

Vis vedlegget 58682

Jeg har ikke umiddelbart mer bruk for hulltakeren, så om noen trenger en 41mm hulltaker, kan den lånes. - vær bare obs på at dentrenger først et 13 mm hull, har 24mm hode og trenger en god porsjon kraft... (jeg brukte en stor rørtang, men det er litt klønete)
Jeg har gjort det same for noen år siden og laga 2 hull og det andre sitter en kuleventil med en overgang fra 1,5" til 2" som er humledropper
 
I-landsproblem#234: Mye bra med BYO, men at de ikke koder websidene sine for mobil, (eller autodetect og skaler), er … småirriterende. Man trenger jo microskop for å lese artiklene o_O
(eller manuelt gå inn og endre fontstørrelse …).
Fungerer greit hos meg :)

Screenshot_20221028_093812_com.android.chrome.jpg
 
Var og hentet bestilling på 6 poser tysk humle, (assortert), og en admiral.
Samt 4 kg MO, 4 kg Munich 25, og en kilo amber malt. Torsdag brygges det Best Bitter, (med fuggle og admiral).

Btw: BryggSelv har også noen ganske solide tilbud på koniske stål gjæringstanker nå…
Edit: Ser at tilbudene ikke ligger ute på nettet, men i butikken (Oslo) er de priset ned (30-40% mener jeg huske).
Men jeg har tatt sjansen på å bestille noe greier fra Scandinavian Brew ... Brewbucket mini bla. som jeg har hatt lyst på en stund. Blir en del småbatcher nå framover, så da passer det fint :)
 
Sist redigert:
Pakke fra @Cascade kom i dag:D

Saison, IPA, Schwarzbier og Belgisk dobbel. Og en pakke korker og klistremerke til øleskapet som bonus. Så da er det bare å glede seg til i morra kveld når de er gode og kalde og se hvor mange man ender opp med å få testet, gleder meg som et barn på julaften, mange takk :)

IMG_20221109_184937_copy_1439x1920.jpg
 
Sist redigert:
Tilbake
Topp