Amarillo
Norbrygg-medlem
Godt å se at de små kom tørre frem, selv om ikke alle hadde bleie
Jeg har gjort det same for noen år siden og laga 2 hull og det andre sitter en kuleventil med en overgang fra 1,5" til 2" som er humledropperJeg ville kunne bruke dampkondensator på den store kjelen så i dag kom en 1,5" triclampkobling og et tilpasset hull i posten.
Vis vedlegget 58681
Vel - en 41 mm hulltaker i hvert fall.
Vis vedlegget 58682
Jeg har ikke umiddelbart mer bruk for hulltakeren, så om noen trenger en 41mm hulltaker, kan den lånes. - vær bare obs på at dentrenger først et 13 mm hull, har 24mm hode og trenger en god porsjon kraft... (jeg brukte en stor rørtang, men det er litt klønete)
RDWHAHBI just got a scam email. Someone offered me $1B dollar. And he is asking for my bank details.
Den picnik tapen er helt konge husk å les hele bruksanvisning på Brewshop.
Kan du hviske det til oss hvis den artikkelen om hop creep faktisk har en løsning på problemet?
I-landsproblem#234: Mye bra med BYO, men at de ikke koder websidene sine for mobil, (eller autodetect og skaler), er … småirriterende. Man trenger jo microskop for å lese artikleneDa er det jaggu bra at BYO har lagt ut denne gratis. Har ikke lest den selv enda https://byo.com/article/hop-creep/
Vakkert.
I dag hentet jeg Protagonist fresh wort-kittet hos Postnord på vei hjem fra jobb. Det jeg ikke var forberedt på, var at pakken veier 25 kg og at jeg måtte bære den i hendene 1 km hjem. Måtte dusje og skifte klær da jeg kom hjem, gitt!
Jeg sørger alltid for å ha med en liten bil når jeg henter pakker. Så kan jeg slenge pakken i bagga.Altid ha med en liten kniv når du skal hente pakker
Så kan du slenge posen på ryggen
Bag? Bil? Hva er det?Jeg sørger alltid for å ha med en liten bil når jeg henter pakker. Så kan jeg slenge pakken i bagga.