Hvordan unsubscriber man fra topics?

Jeg bruker jo "vis nye svar på dine innlegg" funksjonen ganske mye. Men dette navnet er jo litt misvisende da det dukker opp tråder der som har fått nye svar, som ikke er til meg.

Så er det en setting som gjør at tråden jeg har deltatt i, men jeg ikke lenger følger, ikke dukker opp der?
 
Profil -> "Varsling og epost". Huk av de du vil ha vekk og trykk "Deaktiver" nederst på skjermen
 
Sett/hørt ALLE TBN shows? Siden 2006...? DET er voksent. Selv startet jeg å podcaste alle showene for 1,5 år siden, og har jobbet med backloggen siden. Har vel kommet meg til 2008 nå, og jeg trodde JEG hørte mye brewcasting..
 
glennrlie skrev:
Sett/hørt ALLE TBN shows? Siden 2006...? DET er voksent. Selv startet jeg å podcaste alle showene for 1,5 år siden, og har jobbet med backloggen siden. Har vel kommet meg til 2008 nå, og jeg trodde JEG hørte mye brewcasting..

Jeg tror da det? Jeg klikket ikke på linken da, men det er vel Brewing TV det er snakk om, pluss "litt" til? Jeg har mye fritid, rekker å se to slike episoder på en standard helgejobb, samt at jeg rekker en-to episoder hver kveld på telefonen etter at madammen har sovnet.

*edit: Det stokka seg i hue mitt igjen, dette er jo podcasts.
 
Brewing TV ble vel utgitt av Northern Brewer, og har således ingenting med TBN å gjøre. Og det var vel 70-ish episoder eller noe slikt (de har jeg klart å komme meg igjennom) :)

TBN (hvis sider er nede pga vedlikehold for tiden) hoster bl.a.:
The Sunday Session
Brewing with style aka. "The Jamil show"
Brew strong
The Home Brewed Chef
Lunchmeat

The Session startet i 2006 og sendte ukentlig i flere år (4-5 timer pr episode) før de gikk over til annenhver uke elns. Så du har en del timer å slå ihjel der om du skulle gå tom ;)
 
glennrlie skrev:
Brewing TV ble vel utgitt av Northern Brewer, og har således ingenting med TBN å gjøre. Og det var vel 70-ish episoder eller noe slikt (de har jeg klart å komme meg igjennom) :)

Ja du har helt rett. Vet jeg har mye podcasts igjen. Aberet mitt for å ikke ha hørt på de oftere er at det innimellom er ti minutter med prat før det faglige, hyggelig men dog.
 
Det er klart. Jeg synes det er kostelig, men whatever floats your boat. Brewing with style/Brew strong er vel mer moderert i skitpreiken i så måte (selv om det alltids er noe der også).
 
Men på en annen side så er det jo sommer nå (er sommer for meg så lenge asfalten er tørr og jeg kan trille små hjul på den) og intet er bedre enn en bok i "steika". Ja jeg er sommer-optimist.
 
Tilbake
Topp