Interesse for kurs/workshop i gjærfrysing?

Tusen takk til @rosnes for jobben med å utarbeide og oppdatere den omfattende artikkelen om fryselagring av gjær. Den oppdaterte versjonen er nå publisert på de nye nettsidene våre:

Da har jeg rukket å lest igjennom artikkelen. Veldig interessant og skrevet slik at en vanlig dødelig fikk med seg det grøvste av hvordan en gjærcelle er bygget opp og hva som skjer under gjæring og innfrysing.
Har fryst ned gjær et par ganger tidligere, men fikk dårlig samvittighet etter å ha lest artikkelen. Det er godt rom for forbedring av metoden helt fra dyrking til tining av gjær.
Tusen takk for arbeidet du har lagt ned i artikkelen Rosnes :)

Tusen takk til @rosnes for jobben med å utarbeide og oppdatere den omfattende artikkelen om fryselagring av gjær. Den oppdaterte versjonen er nå publisert på de nye nettsidene våre:
Gleden er på min side. Jeg har lavet en egen tråd for videre diskusjon og innspill, slik jeg og Finn Berger diskuterte på telefon for et par dager siden.
Da har jeg rukket å lest igjennom artikkelen. Veldig interessant og skrevet slik at en vanlig dødelig fikk med seg det grøvste av hvordan en gjærcelle er bygget opp og hva som skjer under gjæring og innfrysing.
Har fryst ned gjær et par ganger tidligere, men fikk dårlig samvittighet etter å ha lest artikkelen. Det er godt rom for forbedring av metoden helt fra dyrking til tining av gjær.
Tusen takk for arbeidet du har lagt ned i artikkelen Rosnes :)
Jeg er svært glad for å høre at dette er forståelig for vanlige dødelige. Det er kanskje den bedste tilbakemeldingen jeg kunde få.

Dårlig samvittighet hører ingen steds hjemme. Det burde bare avføde et ønske om å raffinere metoden til enda bedre resultater senere hen.

Tilbake
Topp