Juleølkonkurransen 2009

Det var ikke ment som noen kritikk av deg, Gahr. Har forståelse for at dette er hobby/fritids-drift og kommer litt bak i prioriteringskøen. Synes bare at ting tar litt mye tid.

Dersom du nå retter oppskrifta vår til SJ004 så begynner det å hjelpe  ;D (og vi sa fra om feilene med en gang dette ble oppdaget)

MVH
Børge
 
Helt i orden, men siden du "forventet fortgang", tenkte jeg en forklaring var på sin plass. ;)

Hvorfor koden på brygget ligger med i oppskriften i det hele tatt, vet jeg ikke. Den pleier vi ikke å legge ut der, siden den allerede står i resultatlista: http://norbrygg.no/index.php?option=com_content&task=view&id=509&Itemid=36 Koden som er med i oppskriften er deres selvvalgte kode, mens SJ004 er rekodingen gjort i selve konkurransen. Jeg har nå tatt den bort fra oppskriften...
 
Først kom 2 oppskrifter og så....ingenting...på lenge. Har i tillegg fått ei oppskrift tilsendt (sammen med smakeprøver nam nam  :biersmile: ) Hadde jo håpet på at resten skulle komme fortløpende slik at man kunne lese og sammenligne og kanskje plukke opp tips om hvordan gjøre/ikke gjøre ting, osv. Da vil man jo sitte igjen med hele bildet av konkuransen (så langt det lar seg gjøre). Det virket som det hele ble litt avglemt og at en påminnelse kunne være på sin plass  ;)

Når man har tatt seg bryet med å delta så er det jo fordi man er over middels interesert i dette  :yes:

Vel, uansett gjøre dere en fantastisk god jobb med forumet her  :ilike:
 
Og hvis noen der ute skulle ha vinneroppskriftene fra juleølkonken, hadde det vært fint om de gadd å sende dem til meg, så skal jeg legge dem inn! :)
 
Hei. Jeg vet at Janh hadde påmeldt sine brygg digitalt, før systemet faktisk fungerte riktig, dette grunnet en programmeringsfeil fra min side. Det vil si at oppskriften bare har kommet til Joakim på papir. Jeg vet ikke om Joakim fortsatt har disse oppskriftene. Ellers så beklager jeg mitt fravær for tiden, jeg må få en masteroppgave i mål innenfor kort tid, det krever sitt. Håper å være tilbake for fullt når den er levert og graden inkassert! :)
 
Hvis disse bare finnes i hardcopy, har vi et problem. De ligger nemlig i min leilighet, og jeg er i Argentina i to måneder. Da foreslår jeg at vedkommende sender oppskriften(e) på nytt, på mail til Gahr, og så lergger han det ut den veien.
 
Kommer det en side om Juleølkonkurransen 2010 etterhvert?

:)

http://norbrygg.no/index.php?option=com_content&task=section&id=6&Itemid=36
 
Tilbake
Topp