Juleølkonkurransen 2011, lørdag 19. november

tobiasjk skrev:
Bjarte H skrev:
Noen som skal kjøre til juleølkonkurransen på lørdag og har plass til to små i bilen?

Hei Bjarte!

Jeg og fruen skal kjøre utover lørdag formiddag. Vi skal være med på foredraget, så vi kjører fra Melhus klokka ti. Jeg kan godt svippe bortom og plukke deg opp hvis du vil. Skal du ha med noe til PF?

-- Tobias

Kjempeflott!

Jeg skal ikke ha med noe PF, så vi kan godt stille oss opp langs E6 et sted så blir det enda lettere å plukke opp :)
 
Bjarte H skrev:
Kjempeflott!

Jeg skal ikke ha med noe PF, så vi kan godt stille oss opp langs E6 et sted så blir det enda lettere å plukke opp :)

Neida, null stress med å snurre bortom. Plukker dere opp ca halv elleve, høres det greit ut?

-- Toby
 
Hei
Jeg kan desverre ikke stille opp på arrangementet.
MEN, ønsker selvfølgelig å følge tett med.

Vil det bli løpende oppdateringer på www.norbrygg.no?

Dersom dere f.eks oppdaterer forsiden med resultat oppdateringer og korte meldinger underveis, så blir det veldig enkelt å følge med via mobil.

-Anders-
 
Første oppdatering:
Nærmer oss Trondheim med tog, vært igjennom IPA, Belgisk strong ale, porter, havrestout, juleøl X 3, mild, abby ale og ser nå fram til å komme fram til biff og hjemmebrygg hos klostergården :) bare ett par timer igjen.


---
I am here: http://maps.google.com/maps?ll=62.951013,10.778948
 
Jørn på Klostergården! Vi bestiller 3 biff med tilbehør og Ipa servert om 2 timer! Takk :)


---
I am here: http://maps.google.com/maps?ll=63.436367,10.399013
 
Da er finalebedømming unnagjort..

Følg med på Twitter (@norbrygg), vi prøver å oppdatere litt underveis der.

Resultater og dommerskjema (ikke finalen) kommer etter premieutdeling i morgen (lørdag), senest søndag.

Ola (Petit Agentur) kommer i 15-tiden lørdag, og må dessverre dra nordover samme dag, så han tør ikke bli til middag..
 
Ja, gratulerer til vinnerne.
Og gratulerer til tautra med gjennomført arrangement for andre år på rad.
Kunne ønske jeg kunne vært med i år også. Men akk, nye år kommer.

Skjønner at dette kan fremstå som masing, men det er altså ikke intensjonen.
Det har seg bare slik at jeg gleder meg så til dommerskjemaer og oppskrifter.
Er det en plan for å legge ut den slags?
 
Lars skrev:
Arrangementet går mot slutten, og enkelte vurderer å legge seg.
Haha, noen holdt ut lenger enn andre ja!
Tusen takk for supert arrangement. Godt øl, god mat og vakre mennesker, det blir ikke bedre.
 
Tilbake
Topp