Juni-treff i Stavanger Bryggerlaug

Vi vurderer å innføre en ny konkurranse i tillegg til PF på treffet. Det blir en "Juryens Favoritt". Tre av arrangørene vil smake på øl (servert av en steward, så vi ikke vet hvem som har laget hva). Det er mulig å reservere seg mot dette. Det vil selvfølgelig ikke bli 100% anonymt, men en kjekk ekstrakonkurranse. Se på det som en forløper til en eventuell flaskekonkurranse. Grunnen til det gjøres på denne måten er tidsaspektet. Ølene som bedømmes må være innenfor kveldens stil.

Det vil bli kåret 1 vinner, ikke flere plasseringer.

Er det stemning for dette?
 
Godt forslag Kim :) For oss som ikke er så bevandret i konkuransenes verden hadde det vert kjekt om dere kunne hatt dommer skjema kansje på top 3? Jeg hadde satt veldig pris på tilbakemeldingene og ser på det som god trening til videre større konkuranser  :yes:
Har selvfølgelig også forståelse for hvis dere har mer enn nok å styre med...
 
Bedømming med dommerskjema er noe vi tenker på til neste gang. Ikke sikkert at det blir benyttet nå.
 
Jeg legger inn siste nytt her også da jeg vet at det er flere som følger denne tråden:

Da kan vi annonsere foredragsholder for treffet 13. juni:

Mike Murphy fra Lervig Aktiebryggeri

Mannen trenger vel knapt noen introduksjon, mannen som egenhendig har snudd Lervig fra blodrøde tall til overskudd. Mike vil snakke om brygging av Session-øl. Foredraget vil naturlig nok bli på engelsk.

Vi minner også om at det fremdeles er ledige billetter.
 
Typisk at jeg har andre planer denne kvelden. Hvordan blir jeg medlem i bryggerlauget forresten?
 
/mtv skrev:
Typisk at jeg har andre planer denne kvelden. Hvordan blir jeg medlem i bryggerlauget forresten?

Vi har ikke medlemskap, så det er bare å melde seg på hos Bryggselv i Stavanger.
 
Fant mail adressen her inne også. Sendt mail for innmelding :) Må se om jeg kan komme meg ut av mine andre forpliktelser før jeg eventuelt kan være med på møtet.
 
Da har vi gleden av å annonsere premiene til kveldens to konkurranser:

Publikums Favoritt

1.plass: Valgfritt ølsett fra Bryggselv Stavanger

Juryens Favoritt*

1.plass: Gavekort på 1000.- hos Bryggselv Stavangee
2.plass: Valgfritt ølsett fra Bryggselv Stavanger

Takk til Bryggselv.no for premiene

* Juryens favoritt vil bestå av en "blind tasting" av ølene som stilles ut i Publikums Favortitt. Juryen vil bestå av minimum 3 personer og ha en egen steward for å skjenke i og anonymifisere øl.
 
:ilike:

Kvelden har åpnet seg for meg, og jeg får være med på mitt første møte.

Hvis jeg skal være med på konkurransen (mest for å høre hva noen med peil synes om det jeg lager), hvordan skal jeg levere inn eksemplarer til bedømmingen?
 
Alle øl tas med på kvelden. Som annonsert er kveldens tema Session Ale og Sommer-øl. Alle ølene som stilles it i Publikums Favoritt er også med i Juryens Favoritt. En Flaskekonkurranse Light. En skikkelig Flaskekonkurranse skal vi se om kommer på et annet treff da det krever en del mer arbeid.
 
Odland skrev:
Da har vi gleden av å annonsere premiene til kveldens to konkurranser:

Publikums Favoritt

1.plass: Valgfritt ølsett fra Bryggselv Stavanger

Juryens Favoritt*

1.plass: Gavekort på 1000.- hos Bryggselv Stavangee
2.plass: Valgfritt ølsett fra Bryggselv Stavanger

Takk til Bryggselv.no for premiene

* Juryens favoritt vil bestå av en "blind tasting" av ølene som stilles ut i Publikums Favortitt. Juryen vil bestå av minimum 3 personer og ha en egen steward for å skjenke i og anonymifisere øl.

Og vandre staken da, den går til Publikums Favoritt. :)
 
Fikk en forespørsel om man må ha med flasker for å delta i Juryens Favoritt. Det trenger man ikke. Det holder fint med bare fat (eller bare flasker for den saks skyld).
 
Er det greit å ha med NØ flasker, eller må det være en spesiell type? Hvor mye øl pleier man å ta med seg? Beklager alle spm, men er ny i gamet.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Nå åpner vi for å reservere plass på mail og betale i døra. Reservasjonen er bindene.

stavangerbryggerlaug[at]gmail.com

Vi ses 13. juni
 
Tilbake
Topp