Juni-treff i Stavanger Bryggerlaug

Blir man hetset om man har med øl som ikke nødvendigvis er session-øl? Har mot formodning fått anledning til å være med, men utvalget hjemmebrygg for tiden er bare session-preget i en meget vid definisjon av begrepet.
 
Vi har vel sagt Session Ale eller "sommerslige øl". Så vi skal nok bli enige om noe skal du se.
 
Sakset fra den andre tråden om det samme:

13. juni er det duket for det andre treffet i Stavanger Bryggerlaug. Dørene åpner 17:00 (vi vet st det er fredag og mange er på arbeid, men det er et tilbud til de som vil møte tidlig). Lokalet er som sist Lundsvågen Båtforening på Hundvåg. Følg lenken under for mer info:

http://www.lundsvagen-batforening.no/wordpress/
Temaet denne gang er Session Ales og Sommer-øl. Det vil lav-alko øl og sommerslige øl. Det vil bli arrangert både Publikums Favoritt og Juryens Favoritt. Begge med premier. Juryens Favoritt begynner bedømming 18:00. Øl som kommer etter dette vil også bli bedømt, men prøv å komme med disse så nær 18:00 som mulig. Kommer du mye senere gi beskjed så ser vi om vi finner en løsning.
 
Have fun!!

Bare litt misunnelig, her jeg sitter i nordsjøen.....(post gjerne bilder underveis)
 
Regner ikke med at jeg klarer å komme før omtrent kl 19.00. Krysser fingrene for at programmet ikke er for langt fremskredet da.
 
Må bare få takke for en fantastisk kveld i går. Jeg storkoste meg. Måtte desverre dra noe tidlig i går grunnet dobbelbooking men møtte noen av dere i byen etterpå. Stor stas. Håper alle koste seg og fikk noe ut av kveldens program.

Arrangementskomiteen skal summe litt og åpne for debatt om videre arrangementer.
 
Tilbake
Topp