Karbonere med vørter?

Så utrolig mye ekstra å måtte vaske da. Er det så pes å fylle en sprøyte og dytte oppi flaska?
 
Så utrolig mye ekstra å måtte vaske da. Er det så pes å fylle en sprøyte og dytte oppi flaska?
Utrolig digg å ha det reservoiret og sprøyte fra..? Fylle opp med en liter og bare trykke på knappen.. :)
Har ikke satt meg inn i hvor mye rengjøring dette vil bli, men vurderer å kjøpe denne..
 
Karbonerer hefer med ca 70ml +
Jøss, det var voldsomt. Men høy karbonering og relativt lav OG, så blir det vel sånn? På 0,33 eller 0,5?

Jeg fant ingen store nok med tank, bare sånne pistoler med integrert tank. Har kontakta mine kjentfolk i landbruket.
 
Sist redigert:
Jøss, det var voldsomt. Men høy karbonering og relativt lav OG, så blir det vel sånn? På 0,33 eller 0,5?

Jeg fant ingen store nok med tank, bare sånne pistoler med integrert tank. Har kontakta mine kjentfolk i landbruket.

Det er halvlitere ja. Ja har 72-73% utgjæring på de.
 
Tror jeg går for sprøyta Morten kjøpte hvis den viser seg å være enkel å håndtere.
Vil ha minst mulig deler å vaske.
 
Syns de jordbruksgreiene ser ut som det de er, og Inseminering er ikke det jeg vil at hverken jeg eller andre skal gjøre med øl.

Mulig jeg er litt prippen.
 
Syns de jordbruksgreiene ser ut som det de er, og Inseminering er ikke det jeg vil at hverken jeg eller andre skal gjøre med øl.

Mulig jeg er litt prippen.
Du inseminerer ikke en sau med ormekur, da. Feil ende og alt. Jeg trodde du var mer rural enn som så.
 
Du inseminerer ikke en sau med ormekur, da. Feil ende og alt. Jeg trodde du var mer rural enn som så.

Trodde det var snakk om kyr. Sau kan man gjøre som man vil med [emoji3526]

Men jeg er og skeptisk til å tilsette ormekur i øl.

Gammel folketone:
Når eg var ung
Og ikkje visste
Få stakk en k*ken i bjørkekviste
Men nå eg eldre
Og bedre veit
Eg gjeng i fjøsen
Og finn en geit

Sann[emoji41]
 
Virker veldig solid, men mangler mål. Men skal nok klare å merke den selv. Veldig veldig kul pakke [emoji3590]
449341776a9308fffcbdd19c3b2cad34.jpg

Edit: Det er mål på «stangen». Da er det bare helt genialt. Skru stopperen til rett plass og kjøre på. Kjenner jeg elsker Kina litt nå.
77bc12518ffdc099607d698b616aee7e.jpg
 
Du får brygge 10 kjappe batcher og få testet den ut skikkelig. Er den like bra som den ser ut så skal jeg kjøpe en. :D
 
Virker veldig solid, men mangler mål. Men skal nok klare å merke den selv. Veldig veldig kul pakke [emoji3590]
449341776a9308fffcbdd19c3b2cad34.jpg

Edit: Det er mål på «stangen». Da er det bare helt genialt. Skru stopperen til rett plass og kjøre på. Kjenner jeg elsker Kina litt nå.
77bc12518ffdc099607d698b616aee7e.jpg

Du kom meg i forkjøpet. Jeg mente det var en sånn løsning på den greia der ja, bare å pumpe på så blir det korrekt.
 
Tilbake
Topp