Kegerator, gass hurtigkobling på utsida?

Ok, takk Ketil.  Tenkte kanskje det ikke var nødvendig å ha så lange av disse "skumdempende" 3/16-slangene.

Kuppe tråder er vi flinke til her.
Og siden vi er igang med bilder, her er min med 6 utganger. Made in USA.
Tar med et av kranene også. Av en eller annen grunn går det alltid mest av den i midten?

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    205,4 KB · Sett: 415
  • image.jpg
    image.jpg
    146,8 KB · Sett: 413
Haha fantastisk! :D     
Driptrayet også fra utlandet?  Satt faktisk akkurat og lette etter det på de norske butikkene.

Det ble vel kjøpt fra kegkits engang.
Vet ikke om det er noen som har driptray her i Norge?
En god bikkenslager med verksted kan sikkert enkelt lage det, men det blir vel kanskje ikke så billig det heller?

Hadde håpt å finne et her hjemme, sist jeg kjøpte fra unaiten tok det så lang tid..

Ketil skrev:
Grei nok den, men egner seg vel dårlig til å skru opp på ei kjøleskapdør.

Det var et meget godt poeng :bank2:

Det jeg egentlig prøvde å signalisere var at det raskere å få varer fra England enn USA.

marhorn skrev:
Sånn har løst det!

Alt fra Biltema utenom ball-lock koblingene!

vy5u3a9u.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Har vært på Biltema og fant det meste jeg trengte. Eneste jeg ikke fant var de kranene. Noe som hjelpe meg med katalog nr eller hva jeg skal søke på?

Planlegger å flytte gassen ut av kjøleskapet slik at jeg har plass til et fjerde fat. Men er litt usikker på hvor jeg kan borre hull. Noen tips?

Tror ikke det er noe annet enn isolasjon i sidene, jeg borra hvertfall uten å treffe noe.

Flytter gassen på utsia og skal lage ny gasslange. Men trenger en kobling til gassflaska som kan festet rett på gasslangen. Finnes dette? Bruker standard armert CO2-slange.

Litt usikker på hva du mener..

Kobling av slange rett på flaske med regulator på innsiden, eller kobling fra slange til regulator som igjen står skrudd på flasken på utsiden?

Begge deler finnes, men det er selvsagt forskjellige slanger grunnet forskjellig trykk...

Mulig jeg misforstår, men dette er en høytrykkslange og må byttes i en tilsvarende lengre om du skal flytte flasken ut av skapet. Da vil jo koblingen til flasken være på den nye slangen.

Du kan ikke bruke valig lavtrykkslange i stedet..

Tilbake
Topp