Kegerator trouble

Da vil jeg påstå det er noe mismatch mellom mutter/nippel og selve gjennomføringen...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Denne saken endte med en annen løsning : JG kobling inn i Perlick kran Riktignok i plast, men lekker i hvertfal ikke.

Sidespørsmål : må det sprayes Starsan inn i Perlick tappekran eller tappeslange kran hver gang det tappes? Ha fått høre det men er usikker på om de fleste gjør det
 
Jeg har blitt slapp på å bruke Starsan i tappesystemet. Bruker det stort sett når jeg har renset slangene med salmiakk, ellers sporadisk sprut i kranene, om de blir stående lenge, eller bananfluer melder sin ankomst. Bruker hetter på sommeren med litt Starsan.
 
Denne saken endte med en annen løsning : JG kobling inn i Perlick kran Riktignok i plast, men lekker i hvertfal ikke.

Sidespørsmål : må det sprayes Starsan inn i Perlick tappekran eller tappeslange kran hver gang det tappes? Ha fått høre det men er usikker på om de fleste gjør det
Nå har ikke jeg den største erfaringen med dette, men mener at man ikke trenger å kjøre starsan gjennom før man bytter fat. Litt starsan i hetta var en god ide, og det skal jeg begynne med.
 
Tilbake
Topp