Aleksander_B skrev:Dersom pengepungen ikke setter en brems for det, så er Speidel absolutt det beste alternativet. (Evt. BrauEule).
Må sei meg uenig der . Hvis det er enkelt, ferdig levert og plassbesparende man vil ha, og ikkje bryr seg om dei begrensningene Speidelen har, så er vel speidel det "beste" alternativet. Men hvis man vil ha eit fleksibelt bryggeri som hindrer bryggeren minst mulig, så er ikkje Speidel rett veg å gå. Meiner nå eg da...
Så om pengepungen ikkje setter brems og man vil ha best mulig bryggeri, så kjøper man seg eit Sabco Brew Magic :ilike:
stian.sundvoll skrev:Får titte rundt på forumet og se på forslaget til Torvald.
Godt å høre at jeg ikke trenger ingeniørgrad i teknologi ;D
Gløymte å sei at det eg har linka til er skikkelig kvalitet på. Og dei tinga kombinert vil gi deg eit skikkelig bryggeri som presterer der man vil ha at det skal prestere. Kjapp oppkoknings tid, perfekt kok med den plata og den kjelen, og kjølinga vil ver ein leik med den kjøleren. Du vil med andre ord ikkje måtte bytte ut noko av det utstyret på grunnlag av at det ikkje presterer godt nok. Og det sparer du nok litt penger på, imotsetning til meg som starta med ein liten kjelen, liten kjøler, osv. og måtte kjøpe nytt for å forbedre bryggeriet.