Leffe Perfect Draft

Heisann!

Har mottatt en tønne "Leffe Perfect Draft" i bryllupsgave av noen ølkompiser. Veldig hyggelig egentlig, men så vidt jeg forstår klarer jeg ikke aksessere denne øl'en uten bruk av en ølkjøler/anretning som koster skjorta. Er de noen som har erfaringer eller tips om hvordan man enkelt kan få "hull" på denne tønna?
 
Gratulerer med din nye tilstand som ektemann!

Jeg har vært gift med min fantastiske flotte kone Bente i over 20 år, dvs halve mitt liv!

For at du skal kunne være like lenge gift som meg foreslår jeg følgende:

Lar din kone bestemme alt hjemme og du alt ute (det var denne løsningen vi gikk for!)

Eller så kan du leie "hulemannen" med Svein Nordin på DVD så vil hun skjønne alt og gi deg et fantastisk ekteskap!

pål
 
Takk til Pål for ekteskapelig råd :) Med tanke på at jeg bor i en gammel bygård i oslo blir det kun verandaen, dørmatta og postkassa som jeg har ansvaret for ;-)

Espen: Det er jo klart at det mest anstendige hadde vært et slikt tårn, men det er skit-dyrt for å tømme en enkel øltønne (og kanskje kompisen som også kjøpte en til seg selv). Vet du om disse tønnene i tilfelle kan gjenbrukes til egne brygg? Hvis det er tilfelle øker nemlig interessen for å gå til anskaffelse av et slikt tappesystem. Har allerede mini-keg/partyfat anskaffet på www.vinogbar.no og er greit fornøyd med disse (Disse har litt dårlig, dvs veldig skummende tappefunksjon)
 
Tilbake
Topp