Litt panik her grunnet gjær som ikke vil igang

Ja, det var denne etterpåklokskapen da.... Jeg velger å ha is i magen, og venter til i morgen. Jeg tok ut gjæringskaret nå på kvelden og da vørteren en skikkelig omgang med risting. Mest for å si til de inni der at nok er nok. Nå må de stå opp og komme seg på jobb som skikkelige folk.
Litt filleristing hjalp ikke. Det hadde jeg nok heller ikke forventet. Jeg tror rett og slett at de gjærcellene som var i den pakka fra Whitelabs ikke lenger er blant oss. SG har ikke rikket seg et eneste poeng siden søndag, så nå - 72 timer senere - strødde jeg pent og rolig oppi tre pakker Diamond. Så får jeg håpe at de tar på seg jobben.

Litt filleristing hjalp ikke. Det hadde jeg nok heller ikke forventet. Jeg tror rett og slett at de gjærcellene som var i den pakka fra Whitelabs ikke lenger er blant oss. SG har ikke rikket seg et eneste poeng siden søndag, så nå - 72 timer senere - strødde jeg pent og rolig oppi tre pakker Diamond. Så får jeg håpe at de tar på seg jobben.
Det er jo alltid koselig å gå på jobb når likene fra dine forgjengere ligger strødd. Motiverende, kan man si. :D

Tilbake
Topp