VBentestuen
Norbrygg-medlem
For mye Simcoe... :
AudunWS skrev:Bjarte H skrev:amatøren skrev:Det er ganske enkelt eit 'shut the fuck up'-svar.
Det er ganske enkelt et 'øl er et delikat produkt og dessverre er vi prisgitt behandlingen det får av distributører og utsalgssteder før det når kundene. Vi legger stolthet i det vi jobber med og sender selvfølgelig kun øl med høy kvalitet fra bryggeriet." -svar.
Nå ble jeg nysgjerrig! Hva er det distributørene går så galt at et øl blir ødelagt på 3-4 måneder? Det høres for meg ut som et søkt argument og en god bortforklaring
amatøren skrev:Det er ganske enkelt eit 'shut the fuck up'-svar.
Dette er for meg et stort kvalitetsstempel. Med det innlegget til StoreMy så tror jeg vi legger diskusjonen død.La meg bare legge til at Mike for tiden har det så travelt at han ikke ser seg tid til å sende Ølportalen informasjon om nye spennende øl han og Lervig har på gang, men han tok seg tid til å svare på en henvendelse om kvaliteten på allerede utsendte produkter.