Mjødmester 2021

Stian Krog

Norbrygg-medlem
Hei folkens,

Håper dere har snappet opp vår nasjonale mjødkonkurranse via Facebook allerede, men her er ihvertfall oppdatert informasjon:


Det er for seint å begynne å lage mjød til 05. april (innleverings/innsendingfrist), så for de av dere som ser dette først nå vil muligheten være der om dere allerede har mjød stående som dere vil ha med i konkurransen. Detaljer om regler og annet finner dere lenger nede på Facebook-siden til Mjøderiet, dette er kun en oppdatering.

Vi håper mange vil hive seg på i Norges første nasjonale mjødkonkurranse! :)

Mvh,
Stian Krog
Styreleder, Mjøderiet
 
Da er vi i gang. «The mead is on»

En liten smaksprøve på bidraget jeg postla i ettermiddag er i glasset i kveld. Du @Live sender vel også inn bidrag?

4A40D8A7-DFC5-4700-809D-67C19DF97963.jpeg
 
Hei Einar, Ja, jeg hiver meg rundt! , men jeg håper jeg ikke er jeg er for sent ute. Det har vært litt mye å gjøre med flytting og jeg har først i dag pakket opp mjødkassene mine... Det er visst uvanlig stor pågang på posten nå, og den må være på deres postkontor innen 5. april. Med alle helligdagene i mellom, så håper jeg at jeg rekker det med posten som først nå går mandag :) Så klar og fin mjøden din er! Jeg skal levere i åpen klasse, jeg som brygger villmjød:) Hilsen Live
 
uff vi har også noen bidrag, men de har ikke kommet seg på flaske ennå..., ei heller til postkontoret :(
begynner å haste....
 
Tilbake
Topp